Beantwoord

Opnames niet te zien op smart tv app

  • 24 November 2019
  • 7 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

De opnames die ik met t kastje heb gemaakt zijn niet te zien in de LG-iTV-app.

Hoe kan dat?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 24 November 2019, 19:51

Bekijk origineel

7 reacties

@fringsyboy70 

Heb je die opnames misschien van de HDglas kanalen van 661 t/m 670 gemaakt?

Opnames van die kanalen zijn niet in de TV-app of de tablet/phone/laptop-app te zien.

Reputatie 1
Badge

Ja klopt. Dat is t dus. 
bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

@fringsyboy70 Fijn dat @PeterG de oplossing heeft geboden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Reputatie 7

@fringsyboy70 Fijn dat @PeterG de oplossing heeft geboden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Ik vind dat geen oplossing maar een constatering.

De oplossing is dat opnames van HD-"Glas" zenders teruggekeken kunnen worden in de iTV app (Android en iOS), de smart-TV app en via interactievetv.nl.

Ik roep dit al zeer lange tijd, maar helaas neemt KPN dit issue nog altijd niet serieus.

Zie o.a. dit bericht.

Reputatie 1
Badge

@fringsyboy70 Fijn dat @PeterG de oplossing heeft geboden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Ik vind dat geen oplossing maar een constatering.

De oplossing is dat opnames van HD-"Glas" zenders teruggekeken kunnen worden in de iTV app (Android en iOS), de smart-TV app en via interactievetv.nl.

Ik roep dit al zeer lange tijd, maar helaas neemt KPN dit issue nog altijd niet serieus.

Zie o.a. dit bericht.

Lisa , wat is bij KPN de status van dit issue wat al zo lang speelt? 

Al zal de weergave in de app als ze wel te zien zijn nog steeds geen HDglas kwaliteit zijn, maar de 720p waar de app gebruik van maakt.

Op glasvezel zou ik wat dat betreft gewoon de settopbox gebruiken op het hoofdtoestel. Beter beeld bij zowel HD (1080i / 7 Mb/s) als HDglas (1080i / 12,5 Mb/s). Ook: beter beeld, meer zenders.

Reputatie 7

Al zal de weergave in de app als ze wel te zien zijn nog steeds geen HDglas kwaliteit zijn, maar de 720p waar de app gebruik van maakt.

Als je op een telefoon of tablet met de iTV app kijkt dan is 720p prima, maar tijdens casten met de iTV app of in de smart TV app zou de stream 1080i moeten zijn. Dat mag van mij best de gewone HD kwaliteit te zijn al zou dat wel mooi zijn als ook dan HD-"Glas" kwaliteit beschikbaar zou zijn.

 

Op glasvezel zou ik wat dat betreft gewoon de settopbox gebruiken op het hoofdtoestel. Beter beeld bij zowel HD (1080i / 7 Mb/s) als HDglas (1080i / 12,5 Mb/s). Ook: beter beeld, meer zenders.

Helemaal mee eens.

Reageer