Beantwoord

opnames op tablet bekijken

  • 24 May 2020
  • 5 reacties
  • 229 keer bekeken

Vandaag 25 mei geconstateerd dat ik opnames van tv sinds 5 Mei niet meer terug kan kijken op mijn tablet. Ook geeft hij na 5 Mei geen overzicht van de opgenomen  programma's  op de tablet. Wat kan hiervan de reden zijn?

 

 

icon

Beste antwoord door probleem7 1 June 2020, 22:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @probleem7, welkom op het forum! Kun je de opnames inmiddels weer zien op de tablet? Mocht dat nog steeds niet het geval zijn, verwijder en herinstalleer dan eens de app. Ik verwacht dat de lijst daarna weer goed synchroniseert. 

Opgelost. Blijkbaar kun je programma's opgenomen in HD Glas niet terugkijken op tablet.

Reputatie 7

Opgelost. Blijkbaar kun je programma's opgenomen in HD Glas niet terugkijken op tablet.

Wanneer gaat dat nu eindelijk eens mogelijk worden?

Ook wij kunnen al jaren zo'n 95% van onze opnames niet terugkijken via de iTV app en dat geldt zeer zeker voor vele vele vele andere abonnees met een glasvezelaansluiting.

En ondertussen rolt KPN glasvezel uit naar zo'n miljoen extra huishoudens maar de integratie van HD-"Glas" en de iTV app laat nog steeds op zich wachten.

Ik zou zo graag in contact komen met de productowner van de iTV app want ik snap echt niet hoe hij/zij hier geen prioriteit aan kan geven.

Waarom is de opnames functionaliteit voor ons glasvezelabonnees nog altijd een zo goed als onbruikbare functionaliteit?

Reputatie 7
Badge +30

Opgelost. Blijkbaar kun je programma's opgenomen in HD Glas niet terugkijken op tablet.

Ah, dat klopt inderdaad. Deze zijn alleen terug te kijken op de tv ontvanger. 

Sorry dat ik reageer op een topic van 2 maanden geleden, maar dit is toch te bizar voor worden dat ik al mijn opnames niet kan terug zien omdat het via glas opgenomen is…… KPN staat hier geen druk achter?