Beantwoord

Opnames verdwenen bij aanzetten Opnemen pakket

  • 19 November 2020
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Ik krijg een mail waarin ik aangespoord wordt als klant een gratis pakket te nemen voor drie maanden. Ik kies voor drie maanden gratis opname pakket. Ik krijg vervolgens een mail dat ik dit product ontkoppeld heb. En nu ben in ook nog eens mijn opnames kwijt. Weet KPN dit? Ik heb opnemen weer aangezet, maar de opnames blijven kwijt!!! De prijs is wel verlaagd. Vandaag de dag moet daar iets aan te doen zijn. Ik kan u niet bellen. U kunt mij wel bereiken. Ik hoor graag wanneer mijn account weer gereset wordt en ik kan kijken naar mijn opnames!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 20 November 2020, 00:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Oh jee. Je had een pakket moeten nemen wat je nog niet had, @TeleurgesteldKPN . Dan kan je zo’n pakket gratis uitproberen.

Nu het opnemenpakket uit geweest is zijn helaas alle opnamen van tot dat moment weg en niet meer terug te halen.

Nu je het weer genomen hebt was het op dat moment een pakket wat je niet meer had natuurlijk. Vandaar de aangepaste prijs. Maar de oude opnames zijn jammer genoeg niet meer terug te halen.