opnames verdwenen na overstap van KPN compleet naar KPN Hussel

  • 19 October 2019
  • 11 reacties
  • 300 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Goede middag.

 

Ik ben overgestapt van KPN compleet naar KPN Hussel. Met verschillende pakketten, waaronder hrt opnemen pakket. Helaas zijn nu dus al onze opnames verdwenen. Hierover KPN benaderd. Zij betreuren dit, maar zeiden niets te kunnen doen. Het schijnt dat er bij KPN iets fout is gegaan. 

Graag uw reactie.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johnnieboy, wat leuk dat je over bent gestapt naar de Hussel. Je hebt hierbij ook gekozen voor het Opnemen Pakket welke je ook al had. Alleen bij de overgang naar het nieuwe abonnement zijn de opnames verdwenen. Je hebt hier al contact over gehad. Mijn collega gaf aan dat deze niet terug te halen zijn. Eenmaal verdwenen is dat inderdaad het geval. Dat is zeer spijtig. Ik had ze ook graag voor je teruggehaald, maar die optie heb ik niet. :(

Reputatie 7

@Bart_Z, is dit een fenomeen waar alleen TS mee geconfronteerd is of is dit een algemeen fenomeen waar alle "husselaars" tegenaan zullen lopen?

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor uw reactie.

Reputatie 5
Badge +6

Same mijn opnames zijn ook weg....

Reputatie 3

Zijn er echt voordelen aan Hussel? Wat geeft de doorslag? 

Reputatie 7
Badge +7

@Bart_Z, is dit een fenomeen waar alleen TS mee geconfronteerd is of is dit een algemeen fenomeen waar alle "husselaars" tegenaan zullen lopen?

@Bart_Z en @wjb Dat is idd de belangrijkste vraag. Ik zou het zelf bijzonder vreemd vinden dat je bij een overstap naar Hussel al je opnames kwijt zou raken. Ik mag hopen dat KPN deze bug gaat oplossen.

Badge +19

Ik heb ook gehusseld en mijn opnames zijn er nog.

Reputatie 7
Badge +20

@Bart_Z, is dit een fenomeen waar alleen TS mee geconfronteerd is of is dit een algemeen fenomeen waar alle "husselaars" tegenaan zullen lopen?

Nee, wanneer je met Thuis overstapt naar de Hussel en het Opnemen pakket blijft actief. Dan blijven de opnames gewoon beschikbaar.

Wanneer bij de overgang het Opnemen pakket uitgezet en bij de Hussel weer aangevraagd wordt, dan zullen de opnames wel verdwijnen. 

Reputatie 7

@Bart_Z, is dit een fenomeen waar alleen TS mee geconfronteerd is of is dit een algemeen fenomeen waar alle "husselaars" tegenaan zullen lopen?

Nee, wanneer je met Thuis overstapt naar de Hussel en het Opnemen pakket blijft actief. Dan blijven de opnames gewoon beschikbaar.

Wanneer bij de overgang het Opnemen pakket uitgezet en bij de Hussel weer aangevraagd wordt, dan zullen de opnames wel verdwijnen. 

Begrijp ik het goed dat @Johnnieboy en @Julian Borghuis dus tijdens de overgang naar KPN Hussel het opnemen pakket uitgezet hadden en dat zij het opnemen pakket weer aangezet hebben nadat KPN Hussel actief was geworden?

Reputatie 2
Badge

Ik heb onder geen beding het opnemen pakket uitgezet . 

Reputatie 5
Badge +6

Klopt wjb maar alsnog ik heb hiervoor betaalt voor opnamens beetje gek dat als ik het heb opgenomen en daarna dat opnemen annulleer alles weg is,

 

Mag er echt wel bij staan want correct me if I am wrong maar opnemen pakket OPNEMEN pakket geen OPNAMES pakket