Beantwoord

Opnames verdwenen na update

  • 3 June 2019
  • 12 reacties
  • 896 keer bekeken

Goedemorgen,
Tijdens de vakantie haal ik altijd de stroom van verschillende apparaten zoals ook de itv box van KPN. Nadat ik deze gisteren weer aanzette werd er gevraagd om een update te installeren. Dat heb ik gedaan. Echter nu zijn al mijn opnames verdwenen. Ook werkt het menu instellingen niet meer.
Ik heb alles nog een keer herhaald, stroom eraf, herstarten enz. Geen oplossing.
Ik heb net even wat opgenomen maar ook dan werkt het opname menu niet.

De Itv box in onze slaapkamer heb ik maar niet geupdated en daar staan nog wel mijn opnames.

NB: Gisteren gechat met mw Peter van KPN maar deze sessie kapte er plotseling mee. Daarna duurde het te lang om weer een sessie te krijgen en heb het niet meer geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 June 2019, 16:39

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JanG2 Dan is er ergens toch een kink in de kabel gekomen bij het installeren van die update, denk ik. Zou je de ontvanger eens een volledige reset willen geven, waarbij je ook de software opnieuw inlaadt? Onder kopje 2 lees je wat je moet doen. Laat je weten of dit heeft geholpen?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JanG2 Ik was nog even nieuwsgierig of alles weer werkt zoals het moet. Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen!
Hoi, ik zit deze week in het buitenland. Ik ga maandag kijken. Ben wel blij met je antwoord.
Reputatie 7
Badge +20
Uitstekend! Ik hoor het graag.
Hoi,
Ik heb het geprobeerd (3x) en het werkt niet. Het menu "opname" en het menu "instellingen" blijft niet beschikbaar. 😢
Het is toch niet een Motorola, hè. Waarop het nu niet werkt met opnamen en instellingen.

Verder: deze procedure gevolgd?:

Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?

Hieronder vind je de reset stappen als het menu niet beschikbaar is:
  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant)
  3. Druk bij het zie van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger


Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt
4. Ga naar [Software verwijderen]
5. Selecteer [Software verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden
6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren.
Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen
Ik heb een ZTE. Dus geen Motorola.
Hee, dat is de 4K ontvanger (zxv8001). En dáárop doen de opnames het niet??? Bizar!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @JanG2! Ik neem het even over van mijn collega Bart_. Wat een vreemd dat de opnames verdwenen zijn. De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Ik heb zojuist zelf geprobeerd om de tv-ontvangers vanuit hier te resetten. Zou je willen bekijken of het nu wel werkt?
Het kastje is met een kabel verbonden.
Ik zie inderdaad dat je de installatie gedaan hebt.
Nog steeds geen resultaat dus geen reactie als ik naar opnamen toe ga en ook instellingen werkt niet.
Reputatie 7
Badge +21
Jammer dat een reset het probleem niet heeft kunnen verhelpen. Zou je in een privébericht het serienummer van de tv-ontvanger(s) willen doorgeven? Het serienummer staat vermeld op de onderkant van je tv-ontvanger. Ik kan dan voor je uitzoeken of de tv-ontvanger gekoppeld is aan het juiste abonnementsnummer.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het doorgeven van het serienummer. Ik heb het voor je nagekeken. De tv-ontvanger is gekoppeld aan het juiste abonnementsnummer. Ik zal dit intern moeten doorzetten. Mijn collega's gaan dit verder voor je uitzoeken. Je ontvangt een sms ter bevestiging hiervan. Laat je ons weten hoe het afloopt?🙂

Reageer