Beantwoord

Opnames verdwijnen na bepaalde tijd

  • 19 August 2019
  • 1 reactie
  • 457 keer bekeken

Ik heb via de App en rechtstreeks m.b.v. de afstandsbediening programma's/series opgenomen. Na een willekeurige tijd staan deze series niet meer in de lijst met opname's. Vreemd genoeg staan deze series wel in de geplande opnames en als je in de televisiegids kijkt op tv of app zie je dat deze series gewoon op opname staan. Voor alle duidelijkheid. Ik heb het interactieve tvkastje al gereset en ook de app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Beide pogingen halen niks uit.

Admin: titel aangepast ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2019, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Quantz. Begrijp ik het goed dat dan opnames die nog opgenomen moeten worden er wel in staan. En ook goed gaan. Maar opnames die je al gemaakt hebt verdwijnen?

Daar kunnen een aantal oorzaken voor zijn. De eerste is dat de tijd voorbij is. Opnames blijven maximaal een jaar bewaard, daarna worden ze automatisch verwijderd. Maar, als ik het goed begrijp gaat het bij jou om lopende serieopnames, dus dan verwacht ik niet dat dit het is.

Daarnaast kan het zijn dat je opnameruimte vol is. Als dat zo is worden automatisch je oudste opnames verwijderd als er nieuwe worden opgenomen. Je kunt de beschikbare opnameruimte controleren door naar je lijst met opnames te gaan. In de linker onderhoek zie je dan staan hoeveel procent ruimte er nog is.

Derde mogelijkheid is dat er iemand in jouw huishouden, of die toegang heeft tot jouw interactieve tv gegevens opnames verwijderd.

Kan een van deze dingen bij jou de oorzaak zijn? Zo niet, dan gaan we verder kijken. Vul in dat geval ook even je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.