Vraag

Opnames verdwijnen spontaan

  • 22 June 2021
  • 10 reacties
  • 96 keer bekeken

Badge

Er verdwijnen spontaan opnames. Had een serie van 10 afleveringen opgenomen en zag dat er vorige week 2 afleveringen verdwenen waren. Een paar dagen geleden weer1, en nu weer 1. Ik kan de serie dus niet meer kijken .

Zou hier wel financiƫle compensatie voor willen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @henkzon75, welkom hier.Ā 

Heel vreemd dat er zomaar opnames verdwijnen. Dat kan eigenlijk niet zomaar, wij kunnen dit niet. Tenzij er geen ruimte meer is voor opnames en deze dus oude gaat verwijderen? Of iemand anders verwijderd ze, dan wel via de ontvanger of via ITV Online. Dat is allemaal niet aan de orde?

Badge

Hoi Bart. Nee, dat is niet aan de orde. Ik woon alleen en niemand anders kan hier iets in wijzigen. Ook is er genoeg opslagruimte

Had je die eerste afleveringen er al meer dan een jaar op staan?

Badge

Nee, ik weet dat t na een jaar verdwijnt. Maar ik heb al meerdere topics hierover gelezen dus het probleem is al bekend bij kpn.

Reputatie 7
Badge +20

Kun je de laatste drie cijfers sturen van de serienummers van de ontvangers die in jouw bezit zijn? Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan ga ik ze vergelijken met het systeem, kijken of daar iets mis gaat.Ā 

Van welke zender had je deze serie opgenomen?

En welke serie betreft het?

Badge

Kun je de laatste drie cijfers sturen van de serienummers van de ontvangers die in jouw bezit zijn? Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan ga ik ze vergelijken met het systeem, kijken of daar iets mis gaat.Ā 

product P/N ...06J

S/Nā€¦..684

Ā 

product P/Nā€¦.03J

S/Nā€¦..780

Reputatie 7
Badge +20

Die heb ik ook in het systeem staan, dus dat staat goed. Zijn er in de tussentijd nog weer opnames verdwenen?Ā 

Van welke zender had je deze serie opgenomen?

En welke serie betreft het?

En kun je deze vragen nog beantwoorden?

Badge

Ja, ik had ex on the beach op mtv opgenomen. Van de 10 opnames zijn er 5 verdwenen. Ook is 1 opname van deadliest catch op discovery verdwenen

Reputatie 7
Badge +20

Dit was allemaal eenmalig? Of zijn er hierna nog weer opnames verdwenen? Ik probeer ook een verklaring te bedenken, maar volgens mij is alles uitgesloten, maar ik heb geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren.Ā