Beantwoord

Opnames verwijderen

  • 6 February 2019
  • 12 reacties
  • 2864 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Hoi, ik zie via Itvonline.nl dat mijn zoontje 198 afleveringen van Phineas and Herb en 139 afleveringen van Ducktales 2018 heeft opgenomen. Die wil ik verwijderen via Itvonline (op tv zie ik deze opnames niet eens...), maar dat lukt niet. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat het betreffende TV-kanaal niet meer bestaat. Krijg de volgende melding “Verwijderen opname mislukt (500-TM_10212). Kunnen jullie dit voor mij verwijderen? Alvast bedankt!!
icon

Beste antwoord door KarenenRobertenMees 10 February 2019, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @KarenenRobertenMees. Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je deze opnames wil verwijderen om wat ruimte te maken voor andere opnames in de toekomst. Je kan dit het makkelijkste verwijderen op de tv-ontvanger. Als je in het menu naar "mijn opnames" gaat en daar op de gele knop drukt, krijg je de mogelijkheid om meerdere opnames te selecteren en daarna te verwijderen met de rode knop. Laat je mij weten of het gelukt is?

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Vikash, dat is nu juist het probleem... De opnames zijn niet zichtbaar in het menu op TV!! Ik had hier op het forum gelezen dat het via Itvonline kon, maar daar krijg ik de genoemde foutmelding. Grtn
Reputatie 7
Badge +21
Dat klopt, je kan het ook via iTV-online verwijderen (zie afbeelding hieronder). Als de opnames niet zichtbaar zijn op de tv-ontvanger kan je het beste even resetten. Op deze manier wordt de opnamelijst weer gesynchroniseerd.

Reputatie 5
Badge +4
Ohjee Vikash..... Heb je mijn allereerste bericht wel goed gelezen.....? Daarin staat toch dat het niet lukt via Itvonline én ook niet via het menu op de TV....??

Via het TV menu staan de opnames er niet bij (ook niet na een reset)....

Via Itvonline krijg ik een foutmelding bij het verwijderen.

Je geeft nu 2x een oplossing waar ik echt helemaal niks mee kan. Ik geef je hierbij toestemming om die 2 grote downloads te verwijderen; ik kan het niet.

Fijn weekend
Je zegt dat de zender verdwenen is: welke zender is het?

Als een zender wordt verwijderd worden ook de opnamen daarvan verwijderd. Ik had nog e.e.a. van bv. TV5 staan maar dat is verdwenen uit de decoder én online toen de zender eruit ging.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Peter. Volgens zoon was dat op Disney XD, vanaf 31 juli niet meer via KPN. Ik zag al wel een tijdje weinig beschikbare ruimte staan, op alle decoders, tot ik eens verder ging zoeken (dit forum). Uiteindelijk staan ze dus wel in Itvonline (niet helder, maar wazig) en kan ik ze daar niet verwijderen. Bedankt voor je reactie. Grtn.
Ai. Dit lijkt me een klusje voor de Technische Dienst @Vikash .
Op de achtergrond staan die opnamen er dus nog....
Reputatie 5
Badge +4
Dat dus!!

Thanks!!
Reputatie 7
Badge +21
Als het goed is zijn deze opnames ondertussen door KPN verwijderd. Zou je via iTV-online willen kijken of dit ook echt het geval is? Mocht het toch nog in de opnamelijst staan, dan hoor ik dat graag van je.
Reputatie 5
Badge +4
Als het goed is zijn deze opnames ondertussen door KPN verwijderd. Zou je via iTV-online willen kijken of dit ook echt het geval is? Mocht het toch nog in de opnamelijst staan, dan hoor ik dat graag van je.
Yessss ze zijn er af!!!
Bedankt!!!!
Fijne dag!!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @KarenenRobertenMees! Een hele fijne zondag toegewenst!🙂
Reputatie 7
Interessant bugje. 😎