Beantwoord

Opnames weg na uit- en weer aanzetten van Opnemenpakket

  • 16 October 2019
  • 8 reacties
  • 437 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi, vandaag is mijn hussel pakket in gegaan maar op mysterieuze wijze is het fox sports en het opnamepakket niet mee gegaan, nu weer besteld maar nu zijn alle opnames weg! Hebben jullie de opnames nog ergens in de cloud staan dat jullie dit kunnen terugzetten? 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 October 2019, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lukas_ 

Als je het Foxsportpakket uitgezet hebt (en weer aangezet) dan zijn je opnames definitief weg.

Nooit een pakket uitzetten als je de opnames wilt bewaren.
Heb je het niet uitgezet, Ga dan even nieuwe software ophalen dan heb je ze weer terug

Dit doe je zo:
Ga via het menu naar Instellingen en druk twee maal op de gele knop van de afstandsbediening.

Zet Software verwijderen op Ja en klik op Bewaar instellingen.

Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.

 

:

 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi@Lukas_ 

Als je het Foxsportpakket uitgezet hebt (en weer aangezet) dan zijn je opnames definitief weg.

Nooit een pakket uitzetten als je de opnames wilt bewaren.
Heb je het niet uitgezet, Ga dan even nieuwe software ophalen dan heb je ze weer terug

Dit doe je zo:
Ga via het menu naar Instellingen en druk twee maal op de gele knop van de afstandsbediening.

Zet Software verwijderen op Ja en klik op Bewaar instellingen.

Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.

 

:

 

Ik had geen opnames op fox sports  :) maar omdat het opname pakket op mysterieuze wijze niet was meegenomen naar het hussel pakket zijn alle opnames van NPO enzovoort weg want in mijn KPN kon ik het opname pakket wel gratis toevoegen gister, dus iets in de systemen van KPN heeft de zenderpakketten niet goed mee genomen naar mijn hussel!

Reputatie 7
Badge +21

Ok, ook dan kan het opnieuw ophalen van software soelaas brengen.

Heb je dat al geprobeerd Lukas?

Reputatie 4
Badge +4

Ok, ook dan kan het opnieuw ophalen van software soelaas brengen.

Heb je dat al geprobeerd Lukas?

Ik heb de nieuwe Arris ontvangers, werkt het via die ontvangers ook met de bovenste knop tijdens het opstarten?

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Lukas_ 

Hieronder kun je zien hoe je de TV ontvanger kunt resetten:

Met TV MENU:


Zonder TV MENU:


Ik hoop dat je eruit komt. :wink:

Reputatie 4
Badge +4

Hoi@Lukas_ 

Hieronder kun je zien hoe je de TV ontvanger kunt resetten:

Met TV MENU:


Zonder TV MENU:


Ik hoop dat je eruit komt. :wink:

Ik ben er uit gekomen maar zonder resultaat, ik denk toch echt dat de opnames verloren zijn gegaan toen het opname pakket niet actief was die paar uurtjes. Ik hoop dat KPN mijn opnames nog ergens heeft opgeslagen maar ik vrees het ergste :(

Reputatie 7
Badge +22

De opnames zijn niet meer terug te halen @Lukas_ :disappointed:

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Lukas, welkom op het forum! Sorry voor de vertraging in antwoord van mijn kant. Ik heb nog even expliciet nagevraagd en we kunnen de opnames inderdaad niet terughalen. Als het alleen een zenderpakket is dat uitgezet is, en daarna weer aan, dan zijn de opnames er nog. Maar als het opnemenpakket zelf uit wordt gezet, dan komen alle opnames te vervallen. Die kunnen we dan ook niet herstellen als het opnemenpakket weer actief is.