Beantwoord

Opnames werkt niet meer in decoder, nog wel in de app

  • 9 July 2020
  • 6 reacties
  • 559 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Sinds vanochtend werkt het opnemen van programma’s niet meer in de tv decoder, ze blijven dan staan in Geplande Opnames lijst en het lijkt er dan op dat er niks wordt opgenomen. In de App zie ik dat het wel wordt opgenomen.

Ik kreeg eerst een foutcode toen ik de tv decoder aanzette en was de Gids niet beschikbaar. De foutcode die ik kreeg was AVS-500-5005.

Ik heb toen zowel tv decoder als modem even van de stroom gehaald, daarna werkte de gids weer, maar de opnames niet. Ook na een Frisse start niet.

Wat kan ik nu nog doen ? In de App zie ik dat het nog wel wordt opgenomen.

icon

Beste antwoord door joop2011 9 July 2020, 15:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Sinds vanochtend werkt het opnemen van programma’s niet meer in de tv decoder, ze blijven dan staan in Geplande Opnames lijst en het lijkt er dan op dat er niks wordt opgenomen. In de App zie ik dat het wel wordt opgenomen.

Ik kreeg eerst een foutcode toen ik de tv decoder aanzette en was de Gids niet beschikbaar. De foutcode die ik kreeg was AVS-500-5005.

Ik heb toen zowel tv decoder als modem even van de stroom gehaald, daarna werkte de gids weer, maar de opnames niet. Ook na een Frisse start niet.

Wat kan ik nu nog doen ? In de App zie ik dat het nog wel wordt opgenomen.


hey jij ook al de avs-500-5005? ik ook. ook zenders kwijt?? gids doet het niet.. heel stom allemaal?

 

Reputatie 7
Badge +20

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

 

Misschien helpt dit.

 

Reputatie 2
Badge

Bij mij werkt het inmiddels weer normaal gelukkig.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @MiVoNL, fijn om te horen dat het inmiddels weer werkt! Heb je de reset nog uitgevoerd of deed hij het zo opeens weer?

En bij jou dan @joren112? Kan ik jou nog ergens bij helpen?

Reputatie 2
Badge

Ik had de reset wel uitgevoerd, in eerste instantie zonder resultaat, maar wat later werkte het opeens wel weer. Geen idee of een reset altijd werkt.

Reputatie 7
Badge +21

@MiVoNL soms heeft het ook tijd nodig om te synchroniseren. Maar fijn dat het opgelost is, en bedankt voor jouw terugkoppeling hierin!

Reageer