Vraag

opneem itv

  • 12 November 2019
  • 8 reacties
  • 173 keer bekeken

hallo forum

Ā 

ik was net op kpn site aan het rondkijken , ik had niet ingelogd,

kreeg ik te zien dat als ik abonnement neem op 2 itv ontvangers ,dat ik dan gratis opneempakket krijg.

nu heb ik dus 2 itv ontvangers thuis(5,-) , en ook opneempakket a 5euro per maand, dus vroeg ik me af (hollander) of het wel klopt dat ik wel 5 euro per maand betaal ?

als kpn klant sinds internet en mobiel bestaat.

Ā 

iemand een idee hoe dat zit?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Betaal je nu 2 keer ā‚¬5,- voor jouw TV ontvangers en daarnaast ā‚¬5,- voor het opnemen pakket?

1 x 5euro voor extra ontvanger en 1x 5 euro voor opneempakket, 1 ontvanger is inbegrepen bij tv abonnement

Ā 

Reputatie 7

Ik heb een Alles-in-1 standaard pakket en daar zijnĀ het opnemen pakket en twee TV ontvangers inbegrepen.

Ā 

Ik denk datĀ jij een Alles-in-1 basis pakket hebt en daar is het opnemen pakket niet inbegrepen en isĀ ook maarĀ Ć©Ć©n TV ontvanger inbegrepen.

Overigens was Alles-in-1 basis ook ā‚¬10,- goedkoper dan Alles-in-1 standaard en dan klopt het dus weer precies.

kreeg ik te zien dat als ik abonnement neem op 2 itv ontvangers ,dat ik dan gratis opneempakket krijg.

Dat is volgens mij alleen bij de nieuwe KPN Hussel abo's.

Reputatie 7
Badge +24

Dat is idd alleen bij hussel. Je zult dus een nieuw abonement af moeten sluiten. Wat voor u misschien nog niet eens zo onvoordelig uitpakt. Maar om dat uit te rekenen is wel een hele puzzel.

@mabo333Ā : Ik kan bevestigen dat jij alles in Ć©Ć©n instap hebt. Deze propositie is uit 2010.Ā 

Je kunt op de website een nieuw pakket samenstellen en de totaalprijs naast wat je nu hebtĀ leggen. Maak je bijvoorbeeld gebruik van pluspakket en/of het vaste nummer?Ā 

Je bent nu ook compleet. Dat is zeker de moeite waard om in de gaten te houden. Soms is het beter om te blijven zitten waar je zit maar die afweging kun jij zelf het beste maken.Ā 

Reputatie 7
Badge +24

Alles-in-1 Instap kost 54 euro in de maand. ErĀ zit maar 1 decoder bij en geen opnemen. Insternetsnelheid is 50 mb. Als je er een 2de decoder bij hebt en het opnemen geactiveerd, dan betaal je dus 10 euro extra, = 64 euro.Ā Voordat hussel werd ingevoerd, had je over kunnen stappen op "Internet en TV" voor 62,50 per maand. Daar zaten 2 decoder bij in en opnemen. En 100 mb internetsnelheid. Je had alleen wel 1 euro erbij moeten betalen voor de vaste telefoon, want die zat er niet bij in.

Hier een plaatje van de oudere abonnementsvormen:

Ā 

Nu is er hussel:

Ā 

Dat word dus 42.50 voor 50 mb internet + ā‚¬ 10 voor de eerste tv ontvanger + ā‚¬ 5 euro voor de 2de ontvanger. En dan heb je dus gratis opnemen. Plus ā‚¬ 2 euro voor telefonie. Maakt ā‚¬ 59,50 per maand. Maar dan heb je dus geen pluspakket meer. Wil je dat houden, dan word het ā‚¬ 6.99 extra. Tenzij je al een hussel mobiel abonement hebt, dan gaat daar weer 5 euro vanaf. Volgt u het het nog?Ā :thinking:

Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Ā