Opnemen

• 24 september 2014
  • 7 reacties
  • 604 keer bekeken

Ik het opnemen pakket van KPN en neem vaak  een film of serie op die uitgezonden wordt bij de commerciele zenders,

zodat ik reclames kan skippen.

De laatste tijd gaat het vaak fout.

Heb ik iets opgenomen, wil het gaan kijken maar dat kan niet.

Ik krijg dan de melding; foutcode 2035.

Het opgenomen programma staat wel op de lijst bij opgenomen programma's maar kijken kan dus niet.

Weet iemand of dit te verhelpen is en hoe?

Want dit is erg vervelend.

7 reacties

Reputatie 7
Heb je ontvanger al eens gereset? Ik weet niet of dat bij die specifieke probleem iets oplost maar veel andere problemen met (serie)opnemen worden - althans tijdeljk - door een reset verholpen.

Schakel de ontvanger uit dmv. het schakelaartje op de achterkant en haal de netspanningsconnector uit de ontvanger. W8 een paar minuten en sluit de ontvanger weer aan en schakel hem weer in. Hopelijk zijn je opnames dan wel weer te bekijken. Suc6!

Helpt niet, heb ik al geprobeerd.

Sorry, ik kon niet meer inloggen, ben opnieuw geregistreerd met een andere naam.:(

Het gebeurt regelmatig bij programma's van 13th street op  vrijdagavond Criminal Intent en Special Victims Unit

en bij RTL 8, CSI op zaterdag en zondagavond.

Ik heb het ook een keer gehad op ned 3, bij Toren C.

Staat na opnemen in de lijst maar kan het dus niet kijken.

De tv is rechtstreeks aangesloten, op een,weet de naam  niet, noem het altijd een varkensneusje in  de muur.:D

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Cococat, 

Betreft het een draadloze verbindingsset of rechtstreeks op jouw ExperiaBox/modem? De draadloze verbindingsset heeft 3 groene lampjes en het modem heeft er veel meer. Dit is wel belangrijk om te weten. :)

Verder zou ik graag van je vernemen hoeveel iTV ontvangers je hebt aangesloten. Komt dezelfde storing ook op de andere ontvanger voor? 

Ik hoor het graag van je!

Met vriendelijke groet, 
Burhan

Sorry, ik ben niet zo technisch.
Aangesloten op het modem, ik heb veel groene lampjes.
Reputatie 5
Badge +11
Dat geeft niet! :-) 

Zou je de volgende reset eens uit kunnen voeren op jouw iTV ontvanger?

http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511

Ik hoor graag van je of dit enigszins heeft geholpen. 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Ga ik het weekend uitproberen.
Je hoort nog van mij.
Alvast bedankt.

Reageer