Opnemen

• 16 januari 2015
  • 3 reacties
  • 458 keer bekeken

Wij hebben de laatste tijd erg veel problemen met het opnemen van programma's en series. Series die maanden lang opgenomen werden, worden ineens niet meer opgenomen. Ook enkele opnames die gewoon ingepland staan, worden uiteindelijk niet opgenomen.

Dit probleem duurt nu al een aantal weken. Vrienden van ons die ook KPN hebben, hebben hier ook last van.

Hoe gaat KPN dit oplossen, en wanneer? Want nu worden we verplicht onze favoriete series (betaald) via uitzending gemist te kijken...

3 reacties

Reputatie 7
Er was 4 januari een korte maar fikse storing in opnemen pakket. Dat heeft tot op heden bij individuele gebruikers nog effect. Dat kun je o.a. oplossen door de ontvanger ca. 30 seconden helemaal uit te schakelen.

Wat ook helpt is één opname plannen via itvonline.nl. Toen kwam er ook direct weer leven in plannen via de ontvanger.

En wat we hier ook uit geleerd hebben: Staat er in de Gids een R met groen rondje dan geeft dat geen zekerheid. Maar staat het onder "geplande opnames" wel !

Serie-opnames die niet meer goed gaan verwijderen (als serie !) en opnieuw plannen (als serie).

Ik heb sindseen aantal weken het zelfde probleem , tv ontvanger gereset alles geprobeert niets helpt.

Reputatie 7
smurfx schreef:
Ik heb sindseen aantal weken het zelfde probleem , tv ontvanger gereset alles geprobeert niets helpt.

Al geprobeerd met een inplanning via itvonline.nl ? (bij mij hielp dat direct)

Serie-opnamen verwijderen en opnieuw inplannen. Dan zouden die het ook weer (een tijdje...) moeten doen.

Reageer