Beantwoord

Opnemen

  • 12 december 2017
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

We hebben wel het pakket voor op te nemen. Maar het lukt op de een of andere manier niet. En nu?
icon

Beste antwoord door Paul_ 18 december 2017, 08:45

Bedankt voor de privéberichten MartinaEmma! De technische dienst heeft het probleem inmiddels opgelost. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond martiaEmma. Heeft u al een keer de decoder een REZET geven dat wil nog wel eens helpen. Want er is nieuwe software. Probeer dat eens misschien is het dan verholpen. U kan naar instellingen gaan en daarna op de gele knop drukke en al twee op ja zetten en dan okay dan gaat hij nieuwe software op halen het kan ongeveer een half uur duren. Gewoon laten gaan hij gaat van zelf weer opstarten. succes
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @MartinaEmma, welkom! Goed dat je het hier meldt. Werkt het nog steeds niet? Ik neem graag een kijkje achter de schermen voor je. Reageer je op m'n privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor de privéberichten MartinaEmma! De technische dienst heeft het probleem inmiddels opgelost. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom.

Reageer