Beantwoord

Opname mislukt

  • 17 March 2019
  • 9 reacties
  • 400 keer bekeken

Sinds wanneer heb ik een speciaal opnemen pakket nodig? Want kon altijd gewoon alles opnemen en nu tot twee keer toe ingesteld dat ik wat wou opnemen en is niet gebeurd. En een paar maanden geleden een keer een gat midden in het seizoen gehad. Tv heeft trouwens eerder deze week wel netjes mijn andere programma opgenomen.

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 March 2019, 13:16

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Miaxxe
Bij het basispakket zit geen opname, bij de andere pakketten wel.
Maar jij zegt dat je eerst wel kon opnemen?
Dan moet het nu ook nog kunnen, tenzij je het pakket hebt veranderd om kosten te besparen.
Is dat niet het geval, welk programma van welke zender wilde je dan opnemen?
Of probeer anders even om te testen of je van NPO1 wel kunt opnemen.
Hey,

ik heb van de week nog gewoon grey’s anathomy opgenomen van net 5. Gister avond is er nog een programma van RTL 4 opgenomen. Maar heb vorige week en afgelopen week ingesteld the big music quiz(vrijdag avond RTL 4 ) op te nemen en dat is tot 2x toe dus niet gelukt. Ik heb interactieve tv en internet. Geen flauw idee of dag basis is. Kan nu bij mijn instellingen wel ineens opnemen toevoegen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Miaxxe. Welkom op het forum. Wat vreemd dat het niet gelukt is om The big music quiz op te nemen. Ik zal voor je uitzoeken of het Opnemen Pakket in het abonnement zit. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Heb je inmiddels al getest of je een programma van NPO 1 kan opnemen, zoals huistijger voorstelde? Ik hoor graag van je!
Op NPO 1 kan ik gewoon opnemen. Als het goed is heb ik mijn informatie nu toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens @Miaxxe. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat het Opnemen Pakket in het abonnement zit. Zou je nog een aantal opnames willen inplannen op andere zenders? Ik ben erg benieuwd of deze opnames wel lukken.

Op welke manier is The big music quiz ingepland? Via iTV Online of via de tv-ontvanger. Staat de opname (The big music quiz) niet in de lijst? Het zou kunnen dat jouw opnames niet goed zijn gesynchroniseerd, In dat geval kan je het beste de tv-ontvanger resetten?
Gisteravond op verschillende zenders programma’s ingesteld om op te nemen. Sommige 1 aflv en sommige 1 seizoen. Allemaal gelukt.

Morgen nogmaals proberen om de big music quiz in te stellen. Had al geprobeerd voor het hele seizoen maar staat ook niet in de lijst voor t opnemen.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat alle opnames van gisteravond gelukt zijn. Ik ben erg benieuwd of het lukt om The big music quiz op te nemen morgen. Het lijkt erop dat het iets éénmaligs was. Uiteraard maakt dat het probleem niet minder erg maar ik kan deze opname helaas niet voor jou herstellen.
Reputatie 7
Badge +21
Is het nog gelukt om The big music quiz op te nemen, afgelopen vrijdag?☺️
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat de opname is gelukt . Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer