Beantwoord

Waarom kan ik niet opnemen?

  • 19 September 2019
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Goedemorgen,

ik was in de veronderstelling dat ik had gekozen voor een pakket incl opnemen, maar het lukt mij niet om op te nemen?
waarom niet?

ik hoor het graag.

met vriendelijke groet,
linda

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 September 2019, 10:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Linda,. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of het opnemen pakket in het abonnement zit. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Linda,. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of het opnemen pakket in het abonnement zit. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder voor je uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Ik heb niets meer van je gehoord @Linda8311, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer