Beantwoord

Opnemen

• 29 november 2011
  • 7 reacties
  • 10830 keer bekeken

Op dit moment heb ik KPN Extra, waarbij ik gewoon binnen mijn pakket kan opnemen met mijn interactieve TV-tuner. Nu zie ik ook dat er een optie is dat heet Opnemen-pakket a 5,00 per maand.

Wat is nu precies het verschil / meerwaarde tussen wat ik al reeds heb en gebruik (namelijk opnemen met de experiabox) en de functionaliteiten die je kunt met het aanschaffen van het Opnemen-pakket a 5,00 per maand, welke ik dus niet heb.

Met vriendelijke groet,

Vincent

icon

Beste antwoord door robin_gw 29 november 2011, 11:41

Met het opname pakket kan je 6 programma's tegelijk opnemen en scheelt het bandbreedte omdat alles bij KPN word opgeslagen op onze servers.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Met het opname pakket kan je 6 programma's tegelijk opnemen en scheelt het bandbreedte omdat alles bij KPN word opgeslagen op onze servers.

Okay dus dat is iets anders (extra's) dan de standaard opname functionaliteit die je dus hebt met een of twee experia-boxes. Want standaard binnen het Alle-in-1 Extra abonnement heb je al opname mogelijkheden.

Grootste toegevoegde waarde is voor mij dat je opnames op meerderde tv's in huis af te spelen is. Ook is het wel handig dat je opnames kunt programmeren via de tablet/laptop/pc.
Reputatie 3
Badge
Er is geen standaard opname mogelijkheid met het alles-in-1 pakket.. Wat je standaard krijgt is de mogelijkheid de tv te pauzeren. Maar een programma opnemen en later terugkijken is niet mogelijk zonder het opnemen pakket van 5 euro.

Dan is dat heel apart, omdat ik dat op dit moment WEL kan met de experia box, terwijl ik niet 5 euro per maand voor het opnemen betaal. Wellicht omdat ik al een wat ouder abonnement heb waar het toen wel kon? Abonnement is inmiddels meer dan 1 jaar oud.

Reputatie 3
Badge
Dan heb je een ontvanger met ingebouwde harddisc recorder. Dan is het zeker mogelijk ja :)

Ah nice :-)

Reageer