Beantwoord

Opnemen alleen via app en niet online?

  • 16 April 2019
  • 5 reacties
  • 1028 keer bekeken

ik kon vroeger gewoon via de browser naar kpn itv en kon d.m.v. inlog met je klantnummer op afstand opnames e.d. beheren en inzien wat ik ingepland had voor opname. Als ik het goed begrepen heb moet ik om dit nu nog te kunnen doen de App downloaden??

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Dedydy 17 April 2019, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Dedydy, welkom op het forum. Je kan opnames nog steeds beheren via de iTV website, en ook via de app. Kan je uitleggen waar je precies tegenaan loopt? Dan kan ik je beter helpen. 🙂
Ik ga naar de website en log in met mijn emailadres en kpn ID. ik heb dan de keus uit TV kijken, TV Gids en Opnames, verder kan ik nergens iets vinden waar ik de opnames voor programma's in kan stellen. Voorheen zag alles er ook anders uit moet ik toegeven. ik kon dan op een programma in de gids gaan staan en dan kiezen voor opnemen. Graag instructies als dit nog steeds kan want mij lukt het niet die optie te vinden.
ik denk dat ik het gevonden heb, ik moet hier ook op het programma wat ik op wil nemen klikken dan heb ik de optie om op te nemen......😑
Reputatie 7
Badge +25
ik denk dat ik het gevonden heb, ik moet hier ook op het programma wat ik op wil nemen klikken dan heb ik de optie om op te nemen......😑
Dit klopt inderdaad. In de gids klik je op het desbetreffende programma, en daar kan je kiezen om op te nemen. Opgelost? 🙂
Opgelost!!