Opnemen buiten tvgids

• 30 juli 2015
  • 8 reacties
  • 291 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik wil iets inplannen om op te nemen tijdens mijn vakantie, echter ik kan maar 6 dagen vooruit in de tv gids plannen. Hoe stel ik handmatig een opname in?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
,

Bij mijn weten is dit niet mogelijk. Ik vind dit ook een grote tekortkoming. Sommige zenders kun je zelfs maar 2 dagen vooruit plannen.

Ik hoop dat dit nog ooit wordt uitgebreid.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik heb geen iTV, maar met de app kan je toch ook inplannen?

Robin
Reputatie 5
Badge +7
Die gebruik ik nooit. Ik meen wel eens gelezen te hebben dat dit inplannen net zo ver gaat als via de EPG op de TV zelf.

Maar verbeter me als ik het fout heb.

Reputatie 7
Tijdens vakanties plan ik, noodgedwongen door de beperkte epg, in via itvonline.

Ook daar is de gids net zo beperkt qua dagen, maar daar hoef je niet voor thuis te zijn. Dan gebruik ik wél serie-opnemen.

Die app heb ik ook. Maar die is alleen voor nld. In het buitenland zal deze dus niet werken. Wat een beperking. Heb jaren een apparaat van Upc gehad en die was veel flexibeler. Die van kpn werkt sowieso slecht. Neemt niet altijd op of maar de heo. Mss toch maar weer terug gaan.
Reputatie 7
Mn2 schreef:
Die app heb ik ook. Maar die is alleen voor nld. 
Klopt, maar je kunt wel over de hele wereld er opnames mee inplannen.

Kijken kan, als je een Android of iOS apparaat hebt, wel in heel Nederland. Zo'n 20 SD zenders kan dat dan mee (en opnamen daarvan). Klik hier onderweg kijken aan.

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN. Vakantie; altijd een goed vooruitzicht 🙂. Je kunt op dit moment een aantal dagen vooruitplannen en we weten dat het een grote wens is dat dit verder vooruit kan, daar ben je niet de enige in. Ik zie dat je al tips hebt gekregen van andere gebruikers, hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Cindy_ schreef op 4 aug '15 om 19:32u
@Mn2; welkom op het forum van KPN. Vakantie; altijd een goed vooruitzicht Smiley Vrolijk. Je kunt op dit moment een aantal dagen vooruitplannen en we weten dat het een grote wens is dat dit verder vooruit kan, daar ben je niet de enige in. Ik zie dat je al tips hebt gekregen van andere gebruikers, hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Bij bijvoorbeeld de Humax kun je niet programmagebonden opnemen. Maw elke maandag van 20:00 tot 21:00. Dat zou zalig zijn als dat mogelijk zou woren!!! Echt een groot gemis omdat ook niet altijd de seizoenopname lukt bij sommige programma's met een S.

Reageer