Beantwoord

Opnemen lopend tv programma

• 28 april 2018
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

Hallo,

In de vorige app bestond de mogelijkheid een programma op te nemen terwijl het al liep. De knop stond links onderin naast de tijdbalk. Kan deze mogelijkheid terug komen, want snel iets op nemen kan zo niet.

Groet,

Skylarke
icon

Beste antwoord door Paul_ 1 mei 2018, 19:39

Welkom op het forum Skylarke. Net ook even gekeken en ben het met je eens dat het best omslachtig is als je het programma dat je kijkt verder wil opnemen. Ik geef het signaal door maar ik kan niet beloven dat de optie terugkomt. Vooralsnog is de optie die wjb geeft inderdaad het 'beste alternatief'.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Gelukkig kan je nog wel in de gids de uitzending selecteren en daar de opname starten.

Hi

....helder. Maar dit is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag.

Groet,

Skylarke
Reputatie 7
Het klopt dat het geen antwoord is op jouw vraag.
Ik ben bang dat die "rec" knop uit de oude app niet terug zal gaan komen en dat deze mogelijkheid het "beste alternatief" zal blijven.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum Skylarke. Net ook even gekeken en ben het met je eens dat het best omslachtig is als je het programma dat je kijkt verder wil opnemen. Ik geef het signaal door maar ik kan niet beloven dat de optie terugkomt. Vooralsnog is de optie die wjb geeft inderdaad het 'beste alternatief'.

Reageer