Vraag

Opnemen lukt niet meer

  • 4 December 2019
  • 10 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb gisteren geprobeerd om, wegens overlast van bellers met een Nederlands nummer maar antwoord in de Engelse taal om mijn nummer te wijzigen via 08000402 om omstreeks 11:15, dat zou geregeld worden, ik kreeg een tweede nummer maar ik kreeg het niet voor elkaar om het eerste (oude) nummer te verwijderen. Weer 08000402 gebeld en de persoon zou het oude nummer verwijderen. In plaats daarvan heb ik nu nog steeds 2 nummers en moet ik daar ook voor betalen (€2,50 p/m) en kan ik bovendien niet meer programma's opnemen.  Weer gebeld rond 19:00u en het zou geregeld worden dat mijn oude nummer verwijdert zou worden en ik weer programma's zou kunnen opnemen, dat zou wel 1 ½ uur kunnen duren voordat dat in werking zou treden. Twee uur later kan ik nog niet opnemen en krijg ik bericht van KPN dat mijn wijziging van abonnement is doorgevoerd, Komt nog bij dat ik al mijn opgenomen programma's kwijt ben. :slight_frown:

Nog maar eens gebeld, Nu blijkt dat mijn "nieuwe” abonnement morgen in gaat! Wat voor personen zitten er achter de helpdesk? 

Al met al ben ik zeer ontevreden met de gang van zaken, de oplossing welke aangedragen werd leek zo eenvoudig, maar is dat voor de helpdeskwerker en mij blijkbaar niet!

Nu moet ik tot morgen 12:00u afwachten of ik mijn programma's kan opnemen en of mijn oude telefoonnummer wel verwijderd is… Een treurige manier van werken!


10 reacties

Reputatie 2
Badge

k heb vandaag geprobeerd om, wegens overlast van bellers met een Nederlands nummer maar antwoord in de Engelse taal om mijn nummer te wijzigen via 08000402 om omstreeks 11:15, dat zou geregeld worden, ik kreeg een tweede nummer maar ik kreeg het niet voor elkaar om het eerste (oude) nummer te verwijderen. Weer 08000402 gebeld en de persoon zou het oude nummer verwijderen. In plaats daarvan heb ik nu nog steeds 2 nummers en moet ik daar ook voor betalen (€2,50 p/m) en kan ik bovendien geen programma's meer opnemen.  Weer gebeld rond 19:00u en het zou geregeld worden dat mijn oude nummer verwijdert zou worden en ik weer programma's zou kunnen opnemen, dat zou wel 1 ½ uur kunnen duren voordat dat in werking zou treden. Twee uur later kan ik nog niet opnemen en krijg ik bericht van KPN dat mijn wijziging van abonnement is doorgevoerd, Komt nog bij dat ik al mijn opgenomen programma's kwijt ben. :slight_frown:

Nog maar eens gebeld, Nu blijkt dat mijn "nieuwe” abonnement morgen in gaat! Wat voor personen zitten er achter de helpdesk? 

Al met al ben ik zeer ontevreden met de gang van zaken, de oplossing welke aangedragen werd leek zo eenvoudig, maar is dat voor de helpdeskwerker en mij blijkbaar niet!

Nu moet ik tot morgen 12:00u afwachten of ik mijn programma's kan opnemen en of mijn oude telefoonnummer wel verwijderd is… Een treurige manier van werken!

Reputatie 7
Badge +17

@PeterLJanssen Welkom terug op het forum! Allereerst excuses voor de late reactie. 

Als ik het goed begrijp wilde je gewoon een vast telefoonnummer verwijderen, klopt dit?  Wat gek, het lijkt er op dat er een hele nieuwe order geplaatst is? 
Wat een gedoe. Om je beter te kunnen helpen zou ik graag even mee willen kijken hoe alles is verlopen. 
Ik ben alleen bang dat mijn hulp komt als mosterd na de maaltijd aangezien het allang “morgen na 12:00 uur” is geweest.

Heb je er nog belang bij als ik even mee kijk of is het allemaal opgelost? 

Reputatie 2
Badge

NEE! TOTAAL NIET!

Reputatie 7
Badge +28

Als je hulp wilt van KPN-moderator Lisa is het handig dat je jouw forumprofiel volledig vult. 

Reputatie 7
Badge +17

@PeterLJanssen Dat is een duidelijk antwoord. Ik hoop dat het is opgelost. Fijn weekend. 

@Noordzee  Bedankt voor je bijdrage :D 

Reputatie 2
Badge

@PeterLJanssen Dat is een duidelijk antwoord. Ik hoop dat het is opgelost. Fijn weekend. 

@Noordzee  Bedankt voor je bijdrage :D 

Ja, Lisa het is “opgelost”, maar de manier waarop doet me vermoeden dat er louter uitzendkrachten aan de telefoon zitten. Ik ben wel al mijn opgenomen series en films kwijt. Daar ben ik niet vrolijker van geworden… Maar ja, er zijn ergere dingen op de wereld...

 

Reputatie 7
Badge +17

@PeterLJanssen Gelukkig is het nu opgelost voor waarschijnlijk langere termijn. Jammer dat je zo is gelopen en dat het lang heeft geduurd. 
Hopelijk hebben we er van geleerd voor de toekomst en komt dit niet meer voor. Zonde van de opgenomen programma's.  

Als je in de toekomst nog vragen hebt, dan ben je welkom op ons Forum! 

Reputatie 2
Badge

Er blijkt een fout in het systeem te zitten, ik hang nu weer aan de lijn met de operator, die probeert het op te lossen.

Ik had alleen een ander nummer nodig, nu heb en betaal ik er voor twee. Als het vorige nummer wordt verwijdert ben ik ook weer het pluspakket en opnemen kwijt.

Ze zijn nu aan het uitzoeken hoe verder...

Reputatie 7
Badge +17

@PeterLJanssen Dat meen je niet.. 
Is het opgelost vanmiddag? Ik ben benieuwd hoe zij het hebben opgelost.

Reputatie 2
Badge

Het heeft een paar uur geduurd voordat er iemand gevonden was die het wel kon verhelpen.

Maar uiteindelijk was er toch iemand te vinden die voldoende machtigingen had om mij te op de juiste manier te helpen.

Hopelijk moet het in de toekomst mogelijk zijn om zijn om zelf je abonnement te wijzigen v.w.b. de tweede telefoon. De te veel betaalde kosten worden gerestitueerd is mij beloofd.

Een klein presentje voor de overlast zou wel op zijn plaats zijn lijkt me. Ik ben al mijn oude opnamen kwijt en heb uren moeten wachten, ook op de telefoon in de wacht. Excuses zijn gemaakt en aanvaard, maar toch...

Reageer