Opnemen niet leuk meer

• 8 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 10026 keer bekeken

Nadat mijn Motorola 1960 met HD defect was geraakt heb ik een Motorola 1963 met HD ontvangen en opnemen pakket aangezet.

Wat een tegenvaller: a) programma's die uitlopen worden niet helemaal opgenomen, b) geen tijdopname mogelijk, dus ook geen herhaald opnemen mogelijk c) je kan niet eenvoudig zien dat er opgenomen wordt d) KPN beslist hoe lang MIJN opnames bewaard blijven (nu 1 jaar).

Na 1 maand, opnemen pakket uitgezet, nu weer teleurgesteld nl. het is niet mogelijk om een zender op te nemen en een andere zender tegelijk te kijken (is toch primair het doel van opnemen), zelfs als je een tijdopname voor zender 2 hebt ingesteld, je zender 1 aan het kijken bent op het moment van starten van de tijdopname, wordt naar zender 2 overgeschakeld (onaangekondigd).

Van videorecorder naar M. 1960 was 1 stap vooruit, van M. 1960 naar M.1963 met of zonder opnemen pakket ben ik 2 grote stappen achteruit gegaan, alle genoemde punten kunnen wel met een videorecorder.

Ik overweeg om naar een andere provider over te stappen.

Het telefoonnummer 0900-0244 wordt per 1 september gratis en 24 uur per dag bereikbaar, dit biedt mogelijkheden ......!!!

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste megavla,

Vervelend te horen dat alles niet naar wens is. Ik zou graag voor u willen kijken wat de mogelijkheden zijn om dit voor u op te lossen. Kunt u daarvoor in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan pak ik het voor u op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Jeroen,

Ik heb net een privebericht verzonden.

Megavla

Reputatie 1
Badge
Is hier nog iets mee gebeurd? Ook ik vind de punten a) en b) bijzonder teleurstellend.

Groet,

Marijn

Reageer