Beantwoord

Opnemen pakket 12 maanden gratis

Geachte Kpn,

Ik heb vorige week een E-mail van jullie gekregen waarin vermeld staat dat ik mijn oude harddisk-ontvanger (kooptuner) gratis kan omruilen voor een nieuwe ontvanger. Bij de aanvraag zou dan ook het opnemen pakket worden geactiveerd en dat zou dan de eerste 12 maanden gratis zijn. Ik heb meteen telefonisch een omruilafspraak gemaakt en afgelopen zaterdag is de ontvanger al omgeruild, tot zover ben ik dan ook super tevreden. De medewerker die ik aan de telefoon had wist echter niets over de actie met het opnemen pakket, dit was dan ook niet geactiveerd. Ik heb het op zondag zelf geactiveerd via de ontvanger, het staat ook meteen in Mijn KPN vermeld, echter wel met een maandbedrag van € 5,-. Kan ik er van uit gaan dat de korting voor de eerste 12 maanden alsnog verrekend gaat worden of moet ik hiervoor nog actie ondernemen?

M.v.g. M. Pelzers
icon

Beste antwoord door _Raul_ 5 februari 2014, 13:27

Beste MarcelP,

dit soort acties worden centraal vanuit KPN geregeld. Dat je nu zelf het opnamepakket hebt geactiveerd via de ontvanger kan er toe leiden dat je nu toch €5,- per maand moet gaan betalen. Stuur mij een privébericht met je contractnaam, postcode en huisnummer en ik kijk het voor je na!

Met vriendelijke groet,

Raul.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Beste MarcelP,

dit soort acties worden centraal vanuit KPN geregeld. Dat je nu zelf het opnamepakket hebt geactiveerd via de ontvanger kan er toe leiden dat je nu toch €5,- per maand moet gaan betalen. Stuur mij een privébericht met je contractnaam, postcode en huisnummer en ik kijk het voor je na!

Met vriendelijke groet,

Raul.

Middels privébericht door Kpn naar volle tevredenheid opgelost!
Hallo,

Ik heb toch een vervolgvraag op deze actie. Ik heb nu ook nog een koop tv-ontvanger en deze wordt morgen omgewisseld op jullie advies. Met deze oude tv-ontvanger kan ik al jaren gratis opnemen.

Nu moet ik dus een nieuwe tv-ontvanger nemen, waarbij ik moet gaan betalen voor het opnemen? Ja, jullie geven het eerste jaar cadeau, maar daarna 5 euro per maand. Oftewel mijn contract wordt over 1 jaar 5 euro per maand duurder, omdat ik mijn ontvanger moet omwisselen.

Dit klopt toch niet? of mis ik iets?

Met vriendelijke groet,

twt

Excuses,

Ik zie nu in de eerste mail van het omwisselen staan:

Levenslang gratis gebruik maken van het  Opnemen Pakket, hiermee kunt meerdere programma's tegelijkertijd opnemen. U gebruikt nu een harddisk recorder voor  opnames. Houdt er rekening mee dat u de oude opnames bekijkt voordat u overgaat  naar het Opnemen Pakket.

Dus dit is en blijft gratis!

met vriendelijke groet,

twt

Reageer