'opnemen pakket' bij KPN niet aangezet

• 1 april 2014
  • 3 reacties
  • 2205 keer bekeken

• Deelnemer
  • 4 reacties
Goedendag,

Zojuist heb ik HD tv tuner omgeruild voor tv tuner met 'levenslange gratis opnemen pakket'. Helaas is 'opnemen pakket' bij KPN niet aangezet bij mij. Het lukt mij niet om naar helpdesk te bellen, omdat ik heel lang in de wacht gezet wordt. Wat moet ik doen?

Groet, Tony

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Tony,

Welkom op het forum! Gefelictieerd met je nieuwe tuner. Ik help je graag met het aanzetten van het 'Opnemen pakket' in je abonnement. Wel heb ik hiervoor enkele gegevens nodig. Zou je me in een privébericht (zie link voor uiteg) je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoonnummer willen sturen? Zodra ik je gegevens heb ontvangen pak ik het op. Mocht je het toch al via de helpdesk geregeld hebben, dan wens ik je vanaf deze plaats veel plezier met alle mogelijkheden van Interactieve TV en zie ik je graag terug op het forum!

Met vriendelijke groet,

Boudewijn, KPN Webcare.

Ik heb hem maandag ook om laten ruilen. Wordt bij mij gezegd dat ik geen levenslang gratis opnemen krijg maar alleen het eerste jaar. Daarna 5 euro per maand. Hoe zit dit. 

Het is nu nog altijd niet opgelost.

Reputatie 3
Badge +2
Hier kan wellicht nog verschil zitten tussen klanten met een oude "koop" tuner en klanten met oudere modellen maar toch huur tuners.

Reageer