Beantwoord

Opnemen pakket werkt niet

  • 26 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste,
Sinds begin deze maand een abonnement bij jullie naar alle tevredenheid!!
Echter werkt mijn opnamepakket niet, terwijl dit wel in mijn abonnement zit.

Graag een reactie of activatie vanaf uw kant.

mvg Maurice Ernst
Diemen
icon

Beste antwoord door M.Ernst 28 oktober 2017, 09:49

Heren
Bedankt!!
Het opnemen pakket is geactiveerd!! 👌🏽
Goed weekend gewenst.

Mvg Maurice Ernst
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Je kunt hier wachten op een KPN Moderator, maar sneller is waarschijnlijk even bellen 0800-0402. Met het activeren van het Opnemen pakket gaat het op dit moment wel eens niet goed.
Overigens kun je ook kijken of een reset https://www.kpn.com/faq/16848 al helpt.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @M.Ernst! Wat Jos aangeeft klopt als een bus. Ik heb gelijk voor je gekeken en ik heb het opnemen pakket nu geactiveerd. Dat betekent dat het binnen 24 uur moet werken. Laat je weten zodra je kan opnemen?
Heren
Bedankt!!
Het opnemen pakket is geactiveerd!! 👌🏽
Goed weekend gewenst.

Mvg Maurice Ernst
Reputatie 7
Badge +24
Goed om te lezen! Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom. 🙂

Reageer