Vraag

Opnemen staat niet in menu

  • 29 June 2020
  • 19 reacties
  • 370 keer bekeken

Heel opnemen staat bij mij niet in het menu???

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Heel opnemen staat bij mij niet in het menu???

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik weet niet waar het van is afgesplitst en nu staat je tekst er wel heel stom. Maar, je hebt gelijk de functie opnemen is zo ingekort, dat ik me er vandaag weer aan heb zitten ergeren. Ook liep het nieuwe menu nog eens volledig vast en moest ik de STB 2 keer resetten. 

Ik heb die vraag ook al gesteld op donderdag, maar ik denk dat ze het gezien het Corona tijdperk (
Waarvoor we dus gratis Film 1 krijgen) heel erg druk hebben bij KPN. Nog steeds geen antwoord.

Vandaag heb ik dus maar stuk voor stuk alle zenders afgelopen of er nog films waren en die toen met de opnameknop ingepland. Maar je weet nooit zeker of je er niet een mist. 

Ik heb er nu maar een woord voor. Broddelwerk. Het nut van het opname pakket is nu volledig overbodig geworden.  Als je iets wilt terugkijken kan je nu beter deze functie gebruiken dan het vooraf inplannen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Patricia41, welkom hier. 

Hoe bedoel je precies dat je opnemen niet ziet staan? Zie je de opnames niet staan? Of kun je anders een foto plaatsen van wat je bedoelt, dan heb ik het visueel, dat denkt wat makkelijker mee. Ik zie het zo niet voor mij.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat je via een andere weg antwoord hebt gekregen. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb hetzelfde.

Als ik ga naar instellingen, zenderpakket, geabonneerd, zie ik alleen het pluspakket staan terwijl voor de update er stond: Opnemen pakket en daaronder Plus pakket.

 

Ik kan nog gewoon opnemen hoor maar de melding dat ik ook het Opnemen pakket heb staat er niet meer bij.

 

Eigenlijk is er dus niks aan de hand want ik heb nogsteeds het Pluspakket en opnemen kan ik ook nog, alleen het Opnemenpakket staat niet meer bij Geabonneerd.

Beetje vreemd toch?

Reputatie 7
Badge +20

Zou er wel bij moeten staan. Zou je daar een foto van kunnen sturen? Ga ik eens op onderzoek. 

Al is er gelukkig geen probleem, alleen het pakket staat er niet tussen.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Bart_Z

Wat je schreef is correct: QUOTE Al is er gelukkig geen probleem, alleen het pakket staat er niet tussen. UNQUOTE

Dat is precies wat ik bedoel; Ik zal er later een foto van maken, ik vind het nu te laat; maar bedankt voor het meedenken.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Bart_Z

Zie hier de foto waar je omgevraagd had; je ziet dus dat het Opnemen pakket er niet meer bij staat.

Groetjes,

D-box

Reputatie 7
Badge +20

Dat is duidelijk. Ik zie het er inderdaad niet bij staan. Ik weet niet waarom. Kan zijn dat je misschien 2 ontvangers hebt en het dus onderdeel is van jouw abonnement dat je het daardoor niet kan zien omdat je het niet kan opzeggen. Maar kan ook een foutje zijn. Ik heb het gemeld bij de ontwikkelaars. Je hoort nog weer van mij.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Bart_Z

Ik heb 1 ontvanger voor KPN deze zie je op de foto meteen linksonder mijn TV (je moet wel goed kijken omdat ie zo klein is, je ziet het groene lampje branden); die ontvangers die op tafeltjes staan onder mijn TV zijn satelliet-ontvangers en hebben er niks mee temaken, iedere ontvanger heeft zn eigen HDMI-poort; mijn KPN ontvanger heeft ook zijn eigen HDMI-poort.

En ik wil het Opnemen-pakket NIET opzeggen dus er is eigenlijk niks aan de hand; het is alleen vreemd dat ik het Opnemen-pakket niet meer zie staan bij Geabonneerd.

 

Groetjes,

D-box 

Reputatie 7
Badge +20

Nee, snap ik. Ik ben nu alleen wel benieuwd waarom die er niet tussen staat. Ik wacht nog op antwoord. Dat zal ik uiteraard delen hier. 

Reputatie 6
Badge +3

@Bart_Z 

Heb je inmiddels al antwoord van de ontwikkelaars ontvangen?

Ik wil best mijn profiel invullen, maar dat moet dan alleen voor jullie Moderators leesbaar zijn.

Hoe moet ik dat doen?

 

Groetjes,

D-box

Hallo @D-box , dat kun je doen in die vakjes waar bij staat privé, daar is het alléén leesbaar voor jou en KPN en niet voor derden.

 

Reputatie 6
Badge +3

@JanD 

Thx 4 info

Reputatie 6
Badge +3

Er is nog een fout in het nieuwe menu:

als ik om 16:00 ga naar opnemen van 16:50 staat ie niet bij geplande opnames maar bij Opnames.

Uiteraard kan ik m niet zien omdat de tijd niet klopt.

Reputatie 7
Badge +20

Nog geen reactie helaas. Hopelijk komt deze snel, Ik heb nog weer navraag voor je gedaan. Daarbij ook meteen de andere constatering vermeld.

Reputatie 6
Badge +3

Zijn er nog meer members die hetzelfde euvel hebben?

Dus de members die het Plus-pakket èn het Opnemen-pakket hebben en dat het Opnemen-pakket er niet meer bij staat?

Je kan dit vinden  bij instellingen, zenderpakket, geabonneerd.

 

Ik wil graag weten of ik niet de enige ben met dit euvel.

 

Iedereen alvast hartelijk dank voor jullie response.

Groetjes,

D-box

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen antwoord gehad helaas. Zal met de vakantie maken hebben. Maar als ik strikt kijk is het opnemen geen zenderpakket. Maar het is wel een betaald pakket. Het kan dus twee kanten op. Hopelijk snel duidelijkheid.

Reputatie 6
Badge +3

Bedankt voor je antwoord @Bart_Z 

Voor de update  stond ie wel vermeld.

 

Groetjes,

D-box

 

Reputatie 6
Badge +3

Beste members van dit board,

Nogmaals mijn bovengenoemde vraag:

Zijn er nog meer members die hetzelfde euvel hebben?

Dus de members die het Plus-pakket èn het Opnemen-pakket hebben en dat het Opnemen-pakket er niet meer bij staat?

Je kan dit vinden  bij instellingen, zenderpakket, geabonneerd.

 

Ik wil graag weten of ik niet de enige ben met dit euvel.

 

Iedereen alvast hartelijk dank voor jullie response.

Groetjes,

D-box