Beantwoord

Opnemen werkt niet

  • 19 December 2019
  • 9 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb de functie opnemen toegevoegd aan mijn KPN pakket, maar elke keer als ik iets op wil nemen krijg ik foutcode 3005 te zien (rechten niet vrijgegeven). Maar het is voor elk programma, zowel de publieke zenders als de commerciƫle. Iemand advies hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 23 December 2019, 09:28

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

GoedemiddagĀ @LiekeVL, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een opnemen pakket zou binnen enkele minuten, misschien een uurtje, toegevoegd moeten zijn! Dus dat je deze foutcode krijg is heel vreemd.. Heb je wel de bevestiging ontvangen dat het opnemen pakket is geactiveerd? En wat staat er in MijnKPN op dit moment?

Mocht het wel aangevraagd zijn (en terug te zien in MijnKPN of e-mailbevestiging) en het werkt nog niet, dan kan je de tv-ontvanger in ieder geval even herstarten. Dus even aan de achterkant uitschakelen en weer inschakelen na enkele minuten.Ā 

Werkt ook dat niet? Dan kijk ik het graag even na in onze systemen. Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?Ā 

Ik hoor graag van je!

GoedemiddagĀ @LiekeVL, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een opnemen pakket zou binnen enkele minuten, misschien een uurtje, toegevoegd moeten zijn! Dus dat je deze foutcode krijg is heel vreemd.. Heb je wel de bevestiging ontvangen dat het opnemen pakket is geactiveerd? En wat staat er in MijnKPN op dit moment?

Mocht het wel aangevraagd zijn (en terug te zien in MijnKPN of e-mailbevestiging) en het werkt nog niet, dan kan je de tv-ontvanger in ieder geval even herstarten. Dus even aan de achterkant uitschakelen en weer inschakelen na enkele minuten.Ā 

Werkt ook dat niet? Dan kijk ik het graag even na in onze systemen. Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?Ā 

Ik hoor graag van je!

Hoi Susan,

Ā 

ik had een bevestiging van het opnemen via de mail gekregen. Heb de tv ontvanger gereset. Maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding. Ik zal mijn profiel aanvullen.Ā 

Reputatie 7
Badge +21

@LiekeVL, vanuit onze kant staat het opnemen pakket wel geactiveerd. Op welke manier heb je de tv-ontvanger gereset,Ā en heb je het nog steeds op elke zender waar je het probeert? En wil je dan opnemen via de gids, of staat de televisie op de zender waar je iets wil opnemen (direct opnemen).

Ik heb het in ieder geval even gemeld bij onze technische dienst. Hopelijk komen zij snel met de oplossing hierin!

Ik kon geen knopje vinden achterop de tv ontvanger, dus de stekker er een tijdje uit gehad. Opnemen via de gids gedaan. Maar doet het niet. Staat ook niet in ā€œgeplande opnamesā€. Direct opnemen ook geprobeerd maar werkt ook niet.Ā 
Zodra het programma op tv is komt er wel een R in beeld bij programma informatie. Maar uiteindelijk is er niks opgenomen. Fijn dat het nagekeken wordt šŸ‘

Reputatie 7
Badge +21

@LiekeVL, hmm.. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest vanuit de technische dienst en dat in overleg een nieuwe tv-ontvanger is opgestuurd. Heb je deze inmiddels al ontvangen, of kan je hem vandaag afhalen/omruilen?Ā 

Ik hoor graag of dat uiteindelijk de oplossing is!Ā :smile:

Hoi Susan,

Er is inderdaad contact geweest. Ik kan de nieuwe ontvanger morgen ophalen. Ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +21

@LiekeVL, fijn! Laat je ook hier even weten of de nieuwe ontvanger de kuren niet heeft?

Hoi Susan,

heb de tv ontvanger omgewisseld en alles werkt prima. De opnames stonden er zelfs al in.Ā 
Fijne service van KPN šŸ‘

Reputatie 7
Badge +21

@LiekeVLĀ oh super!! Dat is nog eens even lekker voor de kerstdagen. Geniet ervan, en fijne feestdagen gewenst!

Reageer