Beantwoord

Opnemen werkt niet. Beeld geeft ook geen mogelijkheden hiertoe

  • 5 april 2018
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Sinds kort klant bij KPN en volgens jullie gegevens zou ik gratis moeten kunnen beschikken over de mogelijkheid om op te nemen en af te spelen. Wat wij ook doen het lukt niet. Het menu geeft ook geen mogelijkheid om hiervoor te kiezen
icon

Beste antwoord door Henk2304 6 april 2018, 09:39

Nou de voorkeur gaat niet zozeer uit naar bellen, maar soms is dat gewoon sneller. Met een wat meer complex probleem is het forum vaak beter.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag wel kom op het forum. Rudolf en catharina. Heeft u de decoder al eens een keer een REZET geven dat wil nog wel eens helpen door even het stroom er af halen door het knopje op de achterkant van de decoder zit en dan 30sec wachten en dan weer aan ?
Reputatie 7
@Rudolf en Catharina, dit komt wel vaker voor bij nieuwe abonnees. Meestal is er dan een foutje gemaakt bij het activeren van je abo. Je kunt dan 't beste ff met de KS bellen (0800-0402, gratis). Let op! Bij Internet en TV Basis is opnemen niet standaard maar bij Internet en TV wel.
Probleem opgelost! 0800-0402 bracht de oplossing. Iets was niet geactiveerd. Hadden ze eigenlijk bij het chat contact al moeten constateren. Voorkeur gaat dus uit naar het "ouderwets" telefoneren. Bedankt voor jullie tips!
Reputatie 7
Nou de voorkeur gaat niet zozeer uit naar bellen, maar soms is dat gewoon sneller. Met een wat meer complex probleem is het forum vaak beter.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Rudolf en Catharina, welkom op het Forum!
Ik had al een vermoeden dat het inderdaad niet helemaal goed aangezet was, dat kan gebeuren. Gelukkig kwam Henk snel met dezelfde constatering! Fijn om te horen dat het alsnog snel opgelost is via onze klantenservice en dat je nu gebruik kan maken van het opnemen pakket. Geniet ervan, en mocht je ooit nog andere vragen hebben weet je ons te vinden 😉

Reageer