Opnemen werkt niet via Android app

  • 26 september 2014
  • 3 reacties
  • 886 keer bekeken

Beste meneer, mevrouw,

sinds 3 weken werkt het opnemen van programma's niet meer via de android-app, waar dit voorheen altijd wel werkte. In de app werkt alles verder naar behoren (tv kijken, tv-gids etc.). Als ik via de tv-gids aangeef dat ik een bepaald programma op wil nemen geeft hij in de app aan dat hij dit gaat doen (het opneem logo). Als ik vervolgens op mijn settop box (Motorola) kijk, is het programma helaas niet opgenomen. 

Het opnemen via de settop box verloopt wel goed. Wat zou het probleem kunnen wezen?

MVG, 

Mark Brand


3 reacties

Hallo Mark,

bij mij van het zelfde, terwijl het altijd heeft gewerkt.

KPN reageert niet met een oplossing begrijp ik??

Reputatie 7
Badge +13
Vreemd, ik was een weekje met vakantie en het werkte deze week bij mij perfect.

Ik heb Android 4.4.2 of te wel KitKat.

Klik je wel op guide?

Anders verwijderen en opnieuw installeren als je thuis je eigen Wifi ontvangt.

Alleen dan installeren.

Hoi,

Ik heb de stroom van mijn ontvanger gehaald voor een paar seconde. Volgens mij werkt het nu weer naar behoren.

mark

Reageer