Beantwoord

Opnemen? ZELF voor en na tijd bepalen

• 29 januari 2016
  • 3 reacties
  • 761 keer bekeken

Hallo, 

Ik wil graag zelf de tijd vóór en ná een opname weer kunnen instellen. 

Deze instelling is om duistere reden verwijdert uit de instellingen. 

Hierdoor is het nu al enkele malen voorgekomen dat een opname reeds begonnen was, dus werd het begin gemist, óf dat een programma uitliep, en dus het einde er niet op staat... 

Ik heb zat ruimte om op te nemen, laat me die ruimte dan ook kunnen benutten. 

icon

Beste antwoord door PeterG 29 januari 2016, 18:34

Ik ben met je eens, dit zou mogelijk moeten zijn. Dit staat sinds het opnemen in the cloud op de wensenlijst. In oktober/november 2014 is iedereen die nog op HDD opnam overgezet naar in the cloud. Toen het nog HDD was kon je idd ook zélf start/stop-tijden invoeren. Dat staat dus nu al zo'n 1½ jaar op de wensenlijst.

Het probleem is echter gecompliceerder dan het lijkt. KPN neemt de programma's in the cloud ook met -5 en +15 minuten op. Het is dus niet zo eenvoudig dat te wijzigen. Je maakt namelijk niet zelf een opname maar het is eigenlijk een soort tag.

Ook begin gemist maakt gebruik van de opnameserver van KPN.

Je kunt het omzeilen door het programma er na ook op te nemen. Dan heb je 't eind bij meer uitloop dan 15 minuten tenminste.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik ben met je eens, dit zou mogelijk moeten zijn. Dit staat sinds het opnemen in the cloud op de wensenlijst. In oktober/november 2014 is iedereen die nog op HDD opnam overgezet naar in the cloud. Toen het nog HDD was kon je idd ook zélf start/stop-tijden invoeren. Dat staat dus nu al zo'n 1½ jaar op de wensenlijst.

Het probleem is echter gecompliceerder dan het lijkt. KPN neemt de programma's in the cloud ook met -5 en +15 minuten op. Het is dus niet zo eenvoudig dat te wijzigen. Je maakt namelijk niet zelf een opname maar het is eigenlijk een soort tag.

Ook begin gemist maakt gebruik van de opnameserver van KPN.

Je kunt het omzeilen door het programma er na ook op te nemen. Dan heb je 't eind bij meer uitloop dan 15 minuten tenminste.

Reputatie 2
Badge
Dit is al1 maar om de reclames op te nemen van voor en na de uitzending. Gewoon een commerciële actie. Het punt is 'ik spoel het door'
Reputatie 7

Simon_dw69 schreef op 1 feb '16 om 11:00u
Dit is al1 maar om de reclames op te nemen van voor en na de uitzending. Gewoon een commerciële actie. Het punt is 'ik spoel het door'

. Ik denk dat dit te kort voor de bocht is. Bij de commerciële zenders zit vaak geen reclame tussen de programma's, maar tijdens. Alleen de Publieke hebben alleen reclame ertussen.

En inderdaad. Mijn televisieavond bestaat alleen uit opgenomen programma's van m.n. de commerciëlen. Zodat je die irritante reclame door kunt spoelen! 😉 :)

Of ik zet 'm vast op een zender en ga pas een half uur na aanvang kijken d.m.v. de pauzefunctie.

Reageer