Beantwoord

Opnemen zonder stroom op de modem en adapter

  • 2 June 2019
  • 4 reacties
  • 730 keer bekeken

Hallo

Wij zijn binnenkort op vakantie en ik haal dan graag alle stekkers uit de stopcontacten.
Ik gebruik ook de KPN itv app waarmee ik meestal al mijn opnames plan.
Als ik nu de stekkers van de modem en tv ontvangers eruit haal neem ik dan nog wel mijn geplande series op via de KPN itv app of kan ik maar beter de modem en 1 tv ontvanger onder stroom laten staan?
Mijn TV is helaas net een jaartje te oud voor de nieuwe KPN smart tv app.

Oh en fijn dat NGC,24 Kitchen en Fox blijven KPN!
icon

Beste antwoord door PeterG 2 June 2019, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Alles wordt niet bij jouw thuis maar op de servers van KPN opgenomen. Je kunt dus wat dat betreft gerust de stekkers uit het stopcontact halen.

Fijne vakantie! 😃
Alles wordt niet bij jouw thuis maar op de servers van KPN opgenomen. Je kunt dus wat dat betreft gerust de stekkers uit het stopcontact halen.

Fijne vakantie! 😃

Top! Bedankt👍

Kan ik met een gerust hart de stekkers uit het stopcontact halen, glasvezel, als ik met vakantie ga.

Reputatie 7
Badge +19

Voor wat betreft eventueel geplande opnames is het antwoord: Ja! @EC v Leeuwen

Als er verder geen gebruik wordt gemaakt van de internetverbinding tijdens jouw vakantie, dan kan je ook het KPN modem en de glasvezel aansluiting stroomloos maken. Dat is verder geen probleem.