Beantwoord

Opnieuw inloggen Netflix

  • 10 oktober 2020
  • 14 reacties
  • 410 keer bekeken

Reputatie 1

Hier heb ik hetzelfde probleem, laatst een volledige reset uitgevoerd, probleem leek verholpen….

Vandaag weer probleem met opnieuw inloggen….. Netflix stopt dan en je moet dan het kastje opnieuw starten, maar dan moet je ook weer opnieuw inloggen op netflix, grrrrrrrrrrrrrrr

Arris2952 V2

 

Het maakt niet uit of je het via de knop op de afstandbediening start of via kanaal 200 of via instellingen en dan de app………

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash 18 november 2020, 16:22

Hoi @IvoSnackers en @BasCop. We zijn nog op zoek naar een oplossing hiervoor. We hebben dit probleem doorgezet naar de iTV ontwikkelaars. Zij zijn nog opzoek naar een oplossing, maar de oorzaak is lastig te vinden. Daarom zouden zij graag op afstand jullie tv ontvanger waar dit op speelt even in de gaten willen houden. Daarvoor is het nodig om een port mapping in te stellen. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Als je dit hebt gedaan mag je je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een bericht achterlaten in dit topic

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IvoSnackers. Wat vervelend dat het probleem weer terug is. Zou je jouw gegevens willen achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit doorzetten naar onze specialisten om het verder te laten onderzoeken. 

Reputatie 1

aangevuld!

Reputatie 7
Badge +14

Heb je een Smart TV?

Zo ja, log dan eens in met Netflix op de Smart TV.

 

P.S.

Wij kijken al 7 jaar Netflix via de Smart TV en nooit probemen. 

Reputatie 1

Heb we smart tv, maar die is al te oud hiervoor, op andere apparaten werkt het ook gewoon, alleen geeft het problemen via het kastje van KPN na de nieuwe update………...

Reputatie 7
Badge +20

@IvoSnackers Ik heb zojuist een privebericht van jou ontvangen waarin je aangeeft dat het weer werkt. Als het probleem toch nog terug komt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 1

Vandaag weer 2 x foutmelding bij Netflix….. 

Bij kijken van serie en dan naar volgende aflevering klikken op overlslaan en dan stopt netflix er mee

Vervolgens moet ik dan weer inloggen en werkt het een tijdje weer gewoon, vreemd

net gebeurde het weer en was de zenderweergave op het kastje weg, na dit van de stroom gehaald te hebben en weer opgestart werkt het weer normaal.

Zie dit ook al bij meerdere mensen op het forum.

Hopelijk komt er spoedig een goede oplossing voor deze problemen

Vandaag weer 2 x foutmelding bij Netflix….. 

Bij kijken van serie en dan naar volgende aflevering klikken op overlslaan en dan stopt netflix er mee

Vervolgens moet ik dan weer inloggen en werkt het een tijdje weer gewoon, vreemd

net gebeurde het weer en was de zenderweergave op het kastje weg, na dit van de stroom gehaald te hebben en weer opgestart werkt het weer normaal.

Zie dit ook al bij meerdere mensen op het forum.

Hopelijk komt er spoedig een goede oplossing voor deze problemen

Ja ik heb hetzelfde bij mij thuis. Na elke aflevering van een serie moet ik opnieuw inloggen. Graag een oplossing

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IvoSnackers en @BasCop. We zijn nog op zoek naar een oplossing hiervoor. We hebben dit probleem doorgezet naar de iTV ontwikkelaars. Zij zijn nog opzoek naar een oplossing, maar de oorzaak is lastig te vinden. Daarom zouden zij graag op afstand jullie tv ontvanger waar dit op speelt even in de gaten willen houden. Daarvoor is het nodig om een port mapping in te stellen. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Als je dit hebt gedaan mag je je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een bericht achterlaten in dit topic

Hoi @IvoSnackers en @BasCop. We zijn nog op zoek naar een oplossing hiervoor. We hebben dit probleem doorgezet naar de iTV ontwikkelaars. Zij zijn nog opzoek naar een oplossing, maar de oorzaak is lastig te vinden. Daarom zouden zij graag op afstand jullie tv ontvanger waar dit op speelt even in de gaten willen houden. Daarvoor is het nodig om een port mapping in te stellen. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Als je dit hebt gedaan mag je je gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een bericht achterlaten in dit topic

@Vikash dank je voor de snelle reactie. Maar ik ben ondertussen gaan kijken op de kpn website en ik heb zojuist een wijziging gedaan voor 4k ontvangers. Dus deze zullen vervangen gaan worden binnenkort. Even kijken of dit dan is opgelost.

Reputatie 1

Vorige week kwam het meerdere keren voor, 

Vandaag is het nog niet gebeurd.. Blijft vreemd

Reputatie 1

Nu net, maandag 30-11 om 19.20 uur weer fout bij het overslaan naar nieuwe aflevering Vikings

Toen opnieuw inloggen en Vikings gestart en meteen weer fout…

Port mapping had ik al ingesteld, misschien dat jullie iets kunnen ontdekken

Reputatie 7
Badge +20

Wat jammer dat dit weer gebeurde. Ik zal het intern doorzetten. Als we iets ontdekken kom ik er op terug. Bedankt voor het doorgeven!

Reputatie 1

Nu vliegt netflix er weer uit.. weer verplicht inloggen op netflix, grrrr

Begint allemaal een beetje op te stapelen de problemen en de ergernis. niet alleen het Netflix probleem, maar ook het traag reageren van de tv ontvangers… menu raadplegen en weer terg naar TV, reageert erg traag…..

En ja jullie melden dat jullie er mee bezig zijn, maar het duurt erg lang…. En niet iedereen is geduldig..

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp dat dit erg lang duurt en het vervelend is om steeds opnieuw in te loggen . Ik heb helaas nog geen ander nieuws. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing. In het topic “Netflix steeds opnieuw aanmelden” en “KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu” vindt je meer informatie over deze verstoring

Reageer