Nu het merendeel van de gebruikers beschikt over HD (heeft onderzoek aangetoond) lijkt het me zinvol om de HD zenders op de plek te zetten van de SD zenders, dus Nederland1 HD op 1 en Nederland1 SD op 701.
Wat is de reden hiermee te wachten???
joop2011 schreef:Deze snap ik niet, mijn link gaat niet naar het "Onderzoek topic", maar naar het "stappenplan voor de oplossing".
@wjb Ik heb me daar al aangemeld (begin mei al) en probeer de ontvanger zoveel mogelijk o 661 etc. te zetten.
Zoals Hugo vraagt.
Ik zie het graag z.s.m. tegemoet.
pajaro schreef:Pajaro dat zou ik ook wel willen, maar het werd al eerder gezegd dat ADSL2+ klanten geen HD kunnen kijken als ze tever van de centrale wonen. En nog een 2e aspect, niet alle tv-zenders hebben nog HD mogelijkheden. Het kost de omroep bakken met geld om het SD apparatuur tv vervangen voor HD apparatuur. Er zal volgens mij altijd een paar SD zenders blijven omdat die omroepen juist het geld er niet voor hebben. ;)
Nou, weg met die SD meuk dus! ;)
ahoog schreef:Ik kan bij kpn nog geen enkele RADIOzender (801 t/m 955) vinden die in DD 5.1 geluid wordt doorgegeven. Ook is er geen radio of tv zender die dan blauw beeld geeft. Radio: gaat na 1 minuut zwart met witte tekst. TV blijft het televisiebeeld. Dus kun je hier een voorbeeld van geven? (zendernummer bijvoorbeeld? Of is 't bij hem geen kpn...)
Om met Dolby-surround naar de radio via KPN te kunnen luisteren moet een loopvriend van mij de hele dag zijn 150 cm HD-orakel-tv aan laten staan en naar dat blauw scherm kijken, anders hoort hij niets. Hoe gek kun je zijn voor een muziekje. Ik moet toegeven, het klinkt mooi, vooral blues. :-)
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.