Beantwoord

Opsporing verzocht via uitzending gemist

  • 1 May 2019
  • 5 reacties
  • 2653 keer bekeken

Waarom is het programma "opsporing verzocht" niet te zien op uitzending gemist?!
Ik vind dit een slechte zaak, zeker omdat dit een belangrijk programma betreft en dit niet te zien is!
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 1 May 2019, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi Isa. De NPO heeft zelf besloten uit voorzorg het programma niet meer beschikbaar te stellen voor 'Terugkijken' omdat het eerder regel dan uitzondering was om het programma te verwijderen...

Helaas dus niets aan te doen omdat dit niet vanuit KPN is besloten.
Reputatie 7
Badge +22
Hi Isa. De NPO heeft zelf besloten uit voorzorg het programma niet meer beschikbaar te stellen voor 'Terugkijken' omdat het eerder regel dan uitzondering was om het programma te verwijderen...

Helaas dus niets aan te doen omdat dit niet vanuit KPN is besloten.

@Isa12 en @Paul_ beetje vreemd vind ik het wel van NPO, je mag het niet terugkijken. Dus heb ik hem opgenomen, en dat mag wel? Ik zie het verschil niet met terugkijken vanuit de gids of vanaf de opnameserver. 😉
Reputatie 5
Badge +4
Zodra iemand als dader is herkend mag vanwege 'privacy' die betreffende uitzending niet meer worden uitgezonden.
Reputatie 7
Badge +22
Zodra iemand als dader is herkend mag vanwege 'privacy' die betreffende uitzending niet meer worden uitgezonden.
Dat begrijp ik, maar ik kan hem nog gewoon zien, omdat ik het heb opgenomen. Of je nou de opname bekijkt of via begin gemist, want begin gemist kun je 7 dagen terugkijken, en ik heb hem op de opnameserver staan, en die mag er 365 dagen erop blijven staan. Dus hoe bedoel je privacy? 😉
Reputatie 5
Badge +4
@Dennis Schreve Een opname kunt u alleen bekijken.
Het mag, nadat iemand die met een foto of andere afbeelding is vertoond in het programma, niet meer worden uitgezonden, Is niet zozeer de politiek van de NPO maar van AVRO/TROS.
Daarom mag u bij de commerciëlen het programma niet doorspoelen en bij een gemaakte opname van hetzelfde programma wel.
Dus altijd opnemen is mijn advies....