Beantwoord

Opstarten App zou configureerbaar moeten zijn

  • 8 May 2021
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik gebruik mijn app Altijd om tv te kijken.

Bij de settop box kan je meteen een kanaal bekijken zodra de box wordt ingeschakeld.

Ik zou het geweldig zijn als de app dit gedrag ook krijgt.

Zoals het nu is moet je enkele acties uitvoeren voordat je eindelijk naar een zender kan kijken. Dit is nogal omslachtig.

Dit gedrag configureerbaar maken zou ook een oplossing zijn.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 May 2021, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @PaulOB! Leuk dat jij je weg naar ons Forum gevonden hebt!

Interessante suggestie, dan hebben wij het over de KPN iTV app? 
Ik gebruik de app zelf niet regelmatig, maar heb het erbij gepakt: app openen, klikken op TV Kijken → zender zoeken → klikken op Nu kijken dat zijn de acties die je als omslachtig ervaart? Het liefst open je de app en wil je dat het laatst bekeken kanaal direct begint met afspelen; begrijp ik je zo goed? Hoor het graag, dan ik je suggestie concreet voorleggen bij het team die over deze app gaat!

Beste Shyrin,

 

Dat is exact mijn probleem! Laatste aktie opslaan en die gebruiken voor de volgende startup van de app zou ook mijn probleem oplossen.

Geweldig bedankt, de app zou veel gebruikersvriendelijk worden.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb je suggestie meteen voorgelegd: we hebben dit voorlopig niet op de planning staan. Wel krijgen we meer te horen dat voor het kijken naar je favoriete programma behoorlijk wat handelingen nodig zijn. Dit gaan we de komende periode onder de loep nemen, voor meer gebruikersgemak!

Beste Shyrin,

 

Dat is Best jammer.

Als je het opstartpunt configureerbaar maakt kan iedereen de app configureren naar eigen gebruik. Volgens mij moet zo een aanpassing een eitje zijn.

In ieder geval bedankt voor al je moeite en super snelle aktie.

.