Beantwoord

Opstarten itv duurt lang

  • 4 October 2019
  • 28 reacties
  • 3797 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem.
Bij mij staat, als ik de TV niet aan heb staat, alles stroomloos. Een knop om alles uit te zetten.
Het duurt ongeveer 2 minuten, voordat ik beeld heb, ongelofelijk in 2019. Het lijkt wel of ik met een apparaat uit 1970 werk, zo traag. Ik snap ook niet wat hij allemaal aan het doen is. Kan mij iemand vertellen wat daar allemaal in dat kastje gebeurt.
Ik had ook digitenne, het oude systeem van ongeveer 20 jaar geleden, dat was sneller dan wat ik nu heb (ITV), ook met het wisselen van kanaal.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door wjb 8 October 2019, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Mijn leven komt gelukkig niet op 2 min aan….

Reputatie 7
Badge +24

Wat gaan we doen, vragen om een ontvanger die wel voldoet aan de Europese richtlijnen?

Denk je dat da effect heeft? :wink:

Wat betreft die programmagids: ik vraag me af of ze die wel op de decoder moeten laden. Misschien is een online applicatie veel beter. Dat de gegevens die op scherm getoond moeten worden online opgevraagd worden, en niet de gegevens van morgen en overmorgen al opgehaald worden als de gebruiker die helemaal nog niet wil zien.

Reputatie 7

Wat gaan we doen, vragen om een ontvanger die wel voldoet aan de Europese richtlijnen?

Dat doen we al jaren, maar veel beweging lijkt er bij KPN niet te zijn.

Laten we hopen dat er binnenkort eeen doorbraak komt t.a.v. dit issue en dat de gids daarbij ook wat intelligenter (en sneller) geladen gaat worden.