Beantwoord

Opstarten stopt bij 85 procent

  • 16 May 2019
  • 7 reacties
  • 1849 keer bekeken

Vandaag een nieuw kastje mogen ontvangen.
Ben al gehele avond bezig met opstarten bij 85p stopt deze en heb ik een "sneeuw" met witte strepen.
Al veranderd van kanaal, en het stappen plan met herstarten in menu via standby knop.
Voorals nog kijken we de gehele avond naar een blauw scherm met een laadbalk..

Type kastje HMB2260

Tips?
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 May 2019, 09:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Tamaravdbroek

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger. Heb je al eens een harde reset geprobeerd? En welke TV toestel heb je?
Dennis,
Harde reset geprobeerd meerdere malen blijft steeds hangen bij 85p.
Kpn gebeld super vriendelijk en goed geholpen.. maar komen ook daar er niet aan uit.
Conclusie weer een nieuw kastje opsturen, waarschijnlijk pech.
Reputatie 7
Badge +22
Dennis,
Harde reset geprobeerd meerdere malen blijft steeds hangen bij 85p.
Kpn gebeld super vriendelijk en goed geholpen.. maar komen ook daar er niet aan uit.
Conclusie weer een nieuw kastje opsturen, waarschijnlijk pech.

@Tamaravdbroek welke TV merk heb je? En hoe is het aangesloten? HDMI-ingang 1 2 of 3?
Reputatie 7
Badge +21
@Tamaravdbroek, bedankt voor je bericht en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Lastig dat je nieuwe tv-ontvanger het niet doet, dat is natuurlijk niet wat je verwacht van een nieuwe ontvanger! Het kan heel soms een keer misgaan helaas, het lijkt erop dat dit bij jou het geval is. Begrijp ik goed, uit je reactie, dat er nog weer een nieuwe ontvanger onderweg is? Want dan hoor ik graag wanneer je hem hebt aangesloten en of deze wel werkt! 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Tamaravdbroek, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat de nieuwe ontvanger geen kuren vertoont? 😃
Ik heb gister avond het 2e nieuwe kastje ontvangen! Deze doet het wel!
Bbedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +21
@Tamaravdbroek, heel fijn dat het opgelost is! Veel kijkplezier 😉

Reageer