Afgelopen week mijn oude ontvanger omgeruild voor een Arcadyan HMB2260. Deze opgestart, het menu in beeld gekregen om de gegevens in te vullen en daarbij een vergissing gemaakt met mijn abonnementsnummer, ik had een ander nummer genoteerd zag ik. Het juiste nummer snel opgezocht maar terug bij de TV was het menu verdwenen en was er alleen nog 'geen videosignaal' in beeld en op het display van de ontvanger was niets meer te zien. Na een tijdje opnieuw alles opgestart (stekkers er allemaal uit, tv uit, even gewacht voor de zekerheid en alles weer aangezet) maar zonder resultaat, bij 75p op de ontvanger stopt het, 'geen videosignaal' in beeld op de tv en niets meer te zien op het display van de ontvanger. Alles geprobeerd wat ik oa. via Google en ook hier kon vinden, Experia Box ook opnieuw opgestart wat ik ergens las, etc., steeds hetzelfde 'resultaat'. En geen idee dus wat nu nog te doen valt. Voor elk probleem is een oplossing naar het schijnt, ik hoop dat iemand hier mij aan die oplossing kan helpen.
Beste antwoord door Paul van KPN
Bekijk origineel