Beantwoord

Opzeggen account na gratis maand Fit at Home

  • 28 January 2020
  • 10 reacties
  • 247 keer bekeken

Reputatie 2

De maand is bijna voorbij en de proefperiode ook. Ik heb nog geen mail ontvangen met instructies om het abonnement op te zeggen. Komt deze mail nog? Of is het mogelijk om op dit forum uit te leggen hoe ik het abonnement kan sluiten? 
 

Alvast bedankt!

 

(Deze vraag heb ik ook op een eerder topic over Fit at home gesteld, maar omdat die vraag als beantwoord is afgevinkt, weet ik niet of daar nog gelezen wordt.)

icon

Beste antwoord door Nadia 30 January 2020, 11:37

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Okergeel 

Ik heb weinig vertrouwen erin dat deze e-mail nog komt via KPN, want het einde van de maand nadert met rasse schreden. 
 

Ik adviseer jou om voor de zekerheid een afmelding te sturen naar het e-mailadres klantenservice@fitathome.nl

 

Reputatie 2

Bedankt Noordzee, ga ik meteen doen! 

Reputatie 7
Badge +28

En ik zou ook telefonisch contact met ze zoeken als ik jou was. (Ik weet niet of ze op dit tijdstip nog bereikbaar zijn .)

Reputatie 2

Klantenservice is momenteel gesloten, dus dat probeer ik morgen. Bedankt voor het meedenken. Email is verstuurd.

Het was een cadeautje via de KPN Eindejaarskalender. KPN beloofde tijdig een mail te sturen met instructies om het abonnement op te zeggen. Het is mogelijk dat deze mail nog komt, maar ik heb liever niet dat Fit at Home een betaald staartje krijgt. :wink: 

Reputatie 7
Badge +28

Slechte zaak inderdaad. Persoonlijk doe ik nooit ergens mee aan een proefabonnement als dit dan  automatisch overloopt in een betaald abonnement. Het opzeggen van een abonnement is soms ook lastiger dan het aanmelden. 

Reputatie 2

Normaal begin ik er ook niet aan en nu weet ik weer precies waarom! 

Reputatie 2

Van Fit at Home heb ik een antwoord gekregen op mijn mail: het abonnement is stopgezet en loopt na deze maand af. Heel netjes, dus!

Reputatie 7
Badge +28

Ah fijn, mooi dat dat kon per e-mail. 👍

Reputatie 7

Hey @Okergeel, hier ben je ook. 

Nieuwe berichten op beantwoorde topics worden zeker gelezen. De moderator die het topic in beheer heeft krijgt 'm dan automatisch weer binnen. No worries :)
Voor jou is het al afgerond zie ik. Top! Bedankt nogmaals voor het aankaarten. Ik heb de vraag bij marketing neergelegd. Ik verwacht snel antwoord.

Reputatie 7

Mail is verzonden, heb ik van marketing begrepen! :) 

Reageer