opzeggen pakket

Ik heb via mijn interactieve tv al een x aantal keer op verschillende tijdstippen in de afgelopen maand één van mijn tv pakketten op te zeggen. Ik kan op 'Afmelden' klikken en vervolgens mijn pincode intikken. Daarna komt er standaard de melding 'Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog een keer'.

Ook via mijn account op kpn.nl lukt het mij niet om een wijziging aan te brengen in mijn diensten. Ik krijg daar in rode letters te zien dat er momenteel nog een abbonementswijziging loopt en dat ik geen wijzgingen kan doorrgeven. Ik heb eind maart een wijziging t.a.v. de internetsnelheid opgegeven. Deze is per 13 april reeds van kracht dus daar zou het niet aan moeten liggen. Zouden jullie dit na willen kijken want ik betaal nu voor Eredivisielive terwijl ik het niet kan opzeggen zonder telefoonkosten te maken.

Heeft de klantenservice geen e-mailadres btw. Ik kan hem nergens vinden in ieder geval!

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Fyrrball,

Als je naar de contactpagina gaat en je wilt een mail versturen wordt je verwezen om telefonisch contact op te nemen.

Momenteel kun je KPN voor het gestelde probleem niet mailen.

Ik zou toch even bellen, en vragen of ze de order die administratief nog in behandeling staat, gereed willen laten melden.

Vervolgens kun je of via het menu van de TV of via MijnKPN je wijziging doorvoeren.

Succes!

Reageer