Beantwoord

Opzeggen videoland via App

  • 6 March 2019
  • 9 reacties
  • 502 keer bekeken

L.S.

Ik heb tot 2x toe het abonnement op videoland via de app (Android) opgezegd. Ben er dan ook vanuit gegaan dat dit was gelukt. Schets dan ook mijn verbazing dat ik vanochtend via de MijnKPN site nog steeds zag dat het abonnement nog steeds actief was. Uiteindelijk via de site opgezegd, waarna ik vrij snel de bevestiging via email heb ontvangen.

Kan het kloppen dat dit soort wijzigingen niet via de app kunnen worden gedaan?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 March 2019, 10:11

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @menkslot. Het klopt dat je dit soort wijzigingen niet via de app kan doorgeven. Je kan een zenderpakket verwijderen in Mijn KPN, via de website. Het is ook mogelijk om via de tv-ontvanger een zenderpakket te verwijderen. Op deze pagina krijg je te zien hoe je dit kunt doen. Het blijft natuurlijk erg vervelend dat dit voor jou niet duidelijk was, maar goed om te lezen dat het uiteindelijk toch nog is gelukt. ☺️
Hallo Vikash,

Toch jammer dat de app deze optie wel aanbiedt.

Mvg

Menk
Reputatie 7
Het klopt dat je dit soort wijzigingen niet via de app kan doorgeven.
Vreemd want in de (mijnKPN) app is toch echt een grote knop "Verwijderen" aanwezig waarvan je dan toch zou mogen verwachten dat deze ook werkt.

Reputatie 7
Badge +21
Dat is inderdaad erg vreemd. Ik zal dit intern navragen. Zodra er meer duidelijkheid is, kom ik er op terug.
Reputatie 7
Badge +21
Daar ben ik weer! Ik heb inmiddels een antwoord op je vraag. Je kan een wijziging in het pakket inderdaad enkel in MijnKPN web doorgeven. Echter kan je deze wel benaderen via een deeplink in de app dus op die manier zit de functionaliteit ook in de app. Als je alle stappen doorloopt in de app wordt je op een bepaald moment doorgelinkt naar MijnKPN web zonder dat je er iets van merkt. @wjb Beide werkt dus. @menkslot Ik denk dat je niet alle stappen had afgerond in de app. Na elke wijziging ontvang je een bevestiging per e-mail. Als je geen bevestiging ontvangt kan je ervan uitgaan dat het niet gelukt is. Als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag.
Staat dat echt zo nog in de app; nog met een 7xx kanaal??

Animal Planet HD 717 en SD 85 (??)
Reputatie 7
Je kan een wijziging in het pakket inderdaad enkel in MijnKPN web doorgeven. Echter kan je deze wel benaderen via een deeplink in de app dus op die manier zit de functionaliteit ook in de app.
Wat een ongelooflijk technisch antwoord. De mogelijkheid om een zenderpakket te abonneren of het abonnement te beëindigen zit gewoon naadloos in de mijnKPN app. Voor de gebruiker is het volstrekt irrelevant of dit nu via een "deeplink" gaat of op en andere manier.
Overigens is de mijnKPN app niet veel meer dan een html5 presentatie van de mijnKPN website. De app en website zijn dus gewoon hetzelfde.
Reputatie 7
Staat dat echt zo nog in de app; nog met een 7xx kanaal??

Animal Planet HD 717 en SD 85 (??)

Natuurlijk niet alleen in de app, maar ook op mijn.kpn.com.


Dat is natuurlijk ook wel logisch, want zoals ik eerder al zei, de app en website zijn hetzelfde.
De app is niets anders dan een html5 presentatie van de site.

Laat natuurlijk onverlet dat het tijd wordt dat KPN dit gaat aanpassen nu HD op 1 afgerond is en de 7xx zenders dus niet meer actief gebruikt worden.
Reputatie 7
Badge +21
Laat natuurlijk onverlet dat het tijd wordt dat KPN dit gaat aanpassen nu HD op 1 afgerond is en de 7xx zenders dus niet meer actief gebruikt worden.

Ik heb het doorgegeven. 🙂

Reageer