Beantwoord

Oude afstandsbediening itv nog te krijgen?

  • 21 January 2019
  • 3 reacties
  • 167 keer bekeken

Dag,

Mijn moeder (93) gebruikt de oude afstandsbediening. Ze is vaak verward en nu is ze hem kwijt geraakt. Kan ik ergens zo een "oude" (model 2008 meen ik) nog aanschaffen? Een nieuw model is geen optie, die is anders en dus te gecompliceerd

mvg
Theo
Admin: titel aangevult i.v.m. vindbaarheid
topic in juiste board geplaatst


icon

Beste antwoord door Nadia 21 January 2019, 21:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Theo, welkom op het KPN forum. Goeie vraag! Ik kan mij in de situatie van jouw oude moeder heel goed voorstellen dat een nieuwer type afstandsbediening erg moeilijk te begrijpen is. Helaas hebben we het (Mine tv) model afstandsbediening niet meer in het assortiment 😞 Sorry! Heb je de nieuwe ook al eens geprobeerd? Ik kan je er (kosteloos) een opsturen om te kijken hoe het werkt 🙂 Als je in het forumprofiel de postcode en huisnummer van je moeder aanvult zorg ik dat ze de AB spoedig ontvangt. Ik zie graag je reactie tegemoet!
Dag Nadia,

Bedankt voor je antwoord. Jammer dat de oude er niet meer is. Wil je de nieuwe dan maar opsturen? In het forumprofiel heb ik de adresgegevens aangevuld.
Reputatie 7
Graag gedaan! De afstandsbediening is onderweg, binnen 1-3 werkdagen wordt 'ie in de brievenbus bezorgd 🙂 Ik hoop van harte dat naar verloop van tijd de nieuwe ab bevalt. Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer