Vraag

Oude motorola ontvangers (2x)

  • 5 April 2019
  • 18 reacties
  • 166 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan via mijn motorola ontvanger geen netflix app krijgen. Op de volgende site: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm kun je je ontvanger omruilen. Alleen moet de site wel werken?

18 reacties

Reputatie 7
Wat werkt er dan niet op die site?
En anders bel je toch even klantenservice op 0800-0402 (24x7), die kunnen het inruilen ook in gang zetten.
Reputatie 1
Na het invullen de bankrekeningnummer, laatste drie cijfers, geeft de site een fout.

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.

Ik heb vorige week al geprobeerd en ook dezelfde melding. En klantenservice gebeld uiteraard, maar die zeggen dat ik het via dat site moet doen. Dus ja..
Reputatie 7
Dan hoop ik dat er snel iemand van KPN zal reageren om jou verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +22
Dat die 1853 nog steeds in bedrijf is, dacht die zullen inmiddels wel helemaal verdwenen zijn bij KPN. 😁
Reputatie 1
Ik moet wachten totdat de site weer werkt. Klantenservice werkt ook met dezelfde site...Vorige week werkt het ook niet..
Reputatie 7
Badge +22
Ik moet wachten totdat de site weer werkt. Klantenservice werkt ook met dezelfde site...Vorige week werkt het ook niet..
Met dezelfde site? Zou toch verwachten van de klantenservice dat ze wat meer bevoegdheid hebben om dit te regelen. Wordt steeds gekker! 🤔
Reputatie 1
Klopt en nu moet ik elke dag proberen of de site werkt. Via de klantenservice kun je het dus niet regelen!!
Reputatie 7
Badge +22
Klopt en nu moet ik elke dag proberen of de site werkt. Via de klantenservice kun je het dus niet regelen!!
Beste @Junus,

ik heb het voorgelegd bij de Moderators van KPN. Ik heb gevraagd of dit eventueel voorrang kan krijgen, ik kan het je niet beloven. Maar hopelijk reageert een KPN moderator snel op je bericht. Meer kan ik nu even niet doen dan afwachten. 😉
Reputatie 7
Hallo @Junus, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hier hebt gevonden. Super vervelend dat de site niet werkt, daar maak ik intern een melding van. Het moet mij vast wel lukken. Om je tv-ontvanger om te ruilen heb ik je gegevens nodig, wil je die in je forumprofiel zetten? Laat je hier dan een berichtje achter? :)
Reputatie 1
@Nadia ingevuld. De twee motorola ontvangers moeten vervangen worden. De 4k ontvangers zijn goed!
Reputatie 7
@Junus, ik heb er 1 verzonden. Je ontvangt hiervan een bevestiging per SMS. Morgen (zaterdadg 6 april) ligt het pakketje al voor je klaar bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Het adres staat in je ontvangstbevestiging. Vergeet niet je ID en oude Motorola mee te nemen voor de omruil. Afstandsbediening en kabels mag je houden, de ontvanger + stroomadapter moeten retour. De tweede stuur ik wanneer je de eerste hebt afgehaald. Het systeem verwerkt maar één logistieke order tegelijk. Laat je het mij weer weten als je de nieuwe ontvanger in huis hebt? 🙂
Reputatie 1
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik haal het morgen wel op en zal daarna een bericht sturen voor de tweede.
Reputatie 7
Badge +22
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik haal het morgen wel op en zal daarna een bericht sturen voor de tweede.
Wat fijn @Junus dat het @Nadia het wel is gelukt om je de eerste ontvanger om te ruilen. 🤗
En fijn dat het nu ook is opgepakt. 😉 Veel plezier straks met de andere ontvanger! Laat het maar weten of alles na behoren werkt met Netflix. 👍🏼
Reputatie 1
@Nadia de eerste ontvanger is opgehaald en teruggestuurd. Kan je de tweede ook een order van maken?
Reputatie 7
Hey @Junus. Morgen ligt de tweede voor je klaar, zelfde adres! Je hebt als het goed is weer een bevestiging per SMS ontvangen. Wederom je ID en oude tv-ontvanger meenemen. You know the drill 😉
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Junus,

Hoe bevalt de eerste nieuwe TV ontvanger? En al lekker naar Netflix aan het kijken? 😉
Reputatie 1
@Nadia Als iedereen van KPN zoals jij was zou KPN nr 1 zijn in service naar de klanten. Top gedaan.😃
Reputatie 7
😊 Veel kijkplezier @Junus! Graag gedaan.

Reageer