Beantwoord

Oude Motorola tv- ontvanger omruilen

  • 19 July 2021
  • 12 reacties
  • 551 keer bekeken

Badge

Goedenavond,  hoe kan ik mijn verouderde Motorola tv ontvanger omruilen?  Hij werkt niet goed meer en moet hem bijna dagelijks resetten. Na de update van  het menu is het nog slechter geworden. Via de site van KPN geeft de pagina aan dat ik de ontvanger om kan ruilen maar nergens staat hoe of waar ik dat via de pagina kan doen. Weet u een antwoord? 

icon

Beste antwoord door Joep1965 19 July 2021, 23:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Via deze site lukt het niet???

Badge

Bedankt voor jouw reactie! Na de controle geeft ie aan dat de ontvanger geruild kan worden maar ik kan dan verder niets aanklikken o.i.d er staat wel bij dat een afspraak maken niet nodig is maar ik neem aan dat het niet automatisch gaat?

Reputatie 7
Badge +24

Moet je niet een vinkje zetten voor de ontvanger die je om wilt ruilen? Daarna kun je misschien wel verder?

Badge

Het vinkje is aangevinkt maar dan kan ik vervolgens niet verder inderdaad. Het randje rondom de afbeelding van de ontvanger is dan ook blauw. Maar kom niet verder.

Reputatie 7
Badge +24

Nou... verder naar onder staat ook geen knopje met "Verder? Dan moet een KPN medewerker hier maar even naar kijken. Die regelt het dan wel. Heeft u uw forumprofiel al ingevuld? 

Badge

Inmiddels heb ik het profiel ingevuld :) 

Er staat inderdaad geen knopje met "verder". Alleen dat ik het gratis om kan ruilen. 

Kan de tool niet testen/proberen. Aangezien ik al een Arris (2952) heb.

Maar als het niet lukt, kan je ook even bellen. Dat is sneller dan wachten op een moderator.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Celticwitch, ik heb al een aanvraag gedaan voor een nieuwe ontvanger. Zodra deze behandeld wordt krijg je hier melding van.

Badge

Dank jullie allemaal voor de fijne reacties en Bart_Z bedankt voor de service!

Reputatie 7
Badge +20

Nieuwe is aangevraagd. Ik heb je een privébericht gestuurd met alle informatie. 

Noteer je wel even je ITV-abonnementsnummer? Dat kun je evt. vinden via het menu (van de huidige), dan instellingen, dan Info.

Die heb je nodig om de nieuwe ontvanger weer aan te melden. En de ITV-pincode, maar die moet je weten. Die staat nergens. Behalve op je aanmeldingsbrief toen je abo begon (indien je de pincode niet zelf intussen hebt gewijzigd).

Badge

Goed dat je het zegt, ik heb het meteen opgezocht. Anders was het een stuk moeilijker geworden denk ik....