Oude tv ontvanger

• 30 april 2016
  • 5 reacties
  • 310 keer bekeken

Badge
Beste webcare, heb nu ook nog een "oude" 1853. Merk dat het zappen steeds trager wordt en vaker verstoringen/haperingen in het tv signaal. Zou graag mijn ontvangers omruilen voor het nieuwste model. Kunben jullie mij helpen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

RensFreriks schreef op 30 apr '16 om 04:45u

Beste webcare, heb nu ook nog een "oude" 1853. Merk dat het zappen steeds trager wordt en vaker verstoringen/haperingen in het tv signaal. Zou graag mijn ontvangers omruilen voor het nieuwste model. Kunben jullie mij helpen?

U kunt eventueel KPN klantenservice bellen: 0800-0402

Of wachten tot Webcare hier voor u reageert.

Reputatie 7
Badge +30
Welke Experiabox gebruik je?

Reputatie 7
Badge +28
Dag Rens,

Dat is vervelend TV kijken! Ik heb je gegevens nog uit eerder contact. Ik zie deze storing in metingen helaas niet terug. Doet dit zich op beide ontvangers voor?

Het in ieder geval mogelijk om één ontvanger te ruilen. Je kunt hiervoor gebruik maken van deze servicetool: Apparatuur controleren en omruilen.
Badge
Joran schreef op 2 mei '16 om 18:14u
Dag Rens,

Dat is vervelend TV kijken! Ik heb je gegevens nog uit eerder contact. Ik zie deze storing in metingen helaas niet terug. Doet dit zich op beide ontvangers voor?

Het in ieder geval mogelijk om één ontvanger te ruilen. Je kunt hiervoor gebruik maken van deze servicetool: Apparatuur controleren en omruilen
Beste Joran,

dank voor je snelle antwoord. Ik heb alleen last van traag zappen en incidenteel verstoringen/vertragingen op een van de twee ontvangers. Deze heb ik zojuist aangemerkt voor omwisselen via jouw link. Hopelijk is het probleem daarmee verholpen. Super goede service overigens en nog snel ook. Ontvanger morgen al in huis.

ik maak gebruik van de V10. Ps. het trage zappen en vertraging in opstarten opnames/zenders lijkt te zijn begonnen na activatie pairbonding (BVVDSL). Echter op tweede ontvanger geen probleem, kan dus ook toeval zijn en aan de ontvanger liggen.

Reputatie 7
Badge +28
: Het zou kunnen, maar deze link heb ik nog niet vaker gelegd. Ik zie nu in ieder geval een nieuwe ontvanger aangesloten zitten. Probleem opgelost? :)

Reageer