Beantwoord

Oude tv ontvangers in gebruik, daardoor geen Netflix

  • 18 August 2019
  • 13 reacties
  • 463 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb 3 tv ontvangers van KPN. Nu zijn er twee dan ouder waardoor ik geen Netflix kan kijken, is het mogelijk dat ik deze twee kan omruilen?

Mvg,
marco
icon

Beste antwoord door wjb 18 August 2019, 12:15

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen wel kom op het forum. MP118 ja u kunt ze als het goed is omruilen voor nieuwe decoder die sneller zijn.als U kpn beld 0800 0402 gratis of wachten op iemand van de webcar medewerker die kun u ook daar mee helpen 👍😉
ik heb vanmorgen gebeld en zal een mail krijgen met instructie maar deze nog niet gehad
Reputatie 7
Via deze pagina kan je die TV ontvangers omruilen.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @MP118. Welkom op het Forum! Ik zie dat er twee tv-ontvangers naar een servicepunt (Primera, Veldhoflanden 8 -9, 7542LA, Enschede) zijn verstuurd. Je ontvangt een sms op het moment dat je de tv-ontvangers kan omruilen op het servicepunt. Neem wel een geldige legitimatie mee.
Dankjewel !!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @MP118!
@Vikash goedemiddag,

ik heb de twee nieuwe ontvangers ontvangen. Ik heb alleen een fout gemaakt met het terug sturen. Ik heb ipv de twee oude ontvangers terug gestuurd , 1 oude en 1 nieuwe ontvanger. Nu ben ik teug gegaan maar was het pakket al verzonden. Dit houd in dat ik thuis nu twee nieuwe ontvangers heb (die net zijn binnen gekomen) en 1 oude ontvanger. Zou je mij misshxien kunnen helpen ?
Reputatie 7
Badge +21
Ai, dat is vervelend. Er is maar één manier om de tweede ontvanger alsnog om te ruilen. Ik zou je willen vragen om de oude ontvanger aan te sluiten en op het linkje van wjb te klikken. Er zal dan opnieuw gekeken worden of de ontvangers geschikt zijn voor Netflix. Op deze manier krijg je alsnog de mogelijkheid om de oude tv-ontvanger te vervangen. Laat je ons weten of het gelukt is?
Hoi @Vikash , ik heb de link geprobeerd maar krijg nog steeds een foutmelding dat “er een probleem is opgetreden” .
deze hand ik en een collega van jou ook al van de week.
Reputatie 7
Badge +24
Ja die tools werken momenteel niet. Meerdere mensen hebben daar last van.
Reputatie 7
Badge +21
Morgen na 14.30 uur ligt een nieuwe tv-ontvanger klaar bij het servicepunt. Laat je weten of het gelukt is?
Hoi @Vikash , het is gelukt! Bedankt voor de goede service!
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het gelukt is @MP118. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.🙂

Reageer