Beantwoord

Opnames van de HD glas kanalen verdwenen. Hoe kan ik dat oplossen?

  • 31 July 2020
  • 12 reacties
  • 410 keer bekeken

Sinds gisteren, bij de nieuwe “layout” van ITV kan ik mijn recente, nog niet bekeken, opnames niet meer terugvinden. Lijkt ertop dat nu de kanalen 661 en verder verdwenen zijn, ook de opnames verdwenen zijn. Let op: Dit geldt ook voor alle ingeplande (serie) opnames.

Wie heeft een oplossing?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Hans Tesselaar 10 August 2020, 10:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum.

 

Kijk bij instellingen of hij op HD staat.

Kan je wel normaal na 661 - 670 kijken?

Staan de ingestelde serie opnames er nog wel in?

Sinds gisteren, bij de nieuwe “layout” van ITV kan ik mijn recente, nog niet bekeken, opnames niet meer terugvinden. Lijkt ertop dat nu de kanalen 661 en verder verdwenen zijn, ook de opnames verdwenen zijn. Let op: Dit geldt ook voor alle ingeplande (serie) opnames.

Wie heeft een oplossing?

Dus de lang geuite wens van wdj is eindelijk vervuld en het is bereikbaar op kanaal 1. Alleen blijkbaar niet zo goed geimplementeerd. Ik hoop voor jou dat wdj ook nog opnames heeft staan, dan ben ik er zeker van dat het wel goed komt. :joy:

Ik kan de kanalen niet meer bekijken sinds gisteren en de geplande opnamen op die kanalen zijn ook verdwenen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp van Carl dat HD glas eindelijk na 1 - 10 gaan.

Bij mij staan ze nog op 661 - 670

Klik op 1 en kijk wat je ziet in de guide, als het echt is verplaatst zie je bij 1 - 10 HD glas staan.

Als het goed is gegaan staan de opname in de lijst ook op 1 - 10.

Mocht deze kanalen 1 - 10 hebt verborgen, zoals ik ook heb gedaan, dan moet je ze eerst vrijgeven.

Ik hoor het graag. 

Joop,

Dank, ga vanavond even jouw tips opvolgen en laat je/jullie het resultaat weten.

Reputatie 7
Badge +8

Nieuwe lay-out heb ik al een tijdje maar hier zit HD glas nog steeds op 661 dus hier niks veranderd.

 

ook geen update ontvangen ;)

Dank voor alle tips maar ik zie nergens meer HD staan en mijn opnames zijn nog steeds weg. Probeer maandag KPN teh contacten (zal niet eenvoudig zijn ben ik bang)

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Hans Tesselaar, wat gek dat de zenders en opnames zijn verdwenen. Zie je ze nog wel bij ITV Online staan? Of waren ze toch verborgen? Na een reset ook niet? Mocht je het nog niet duidelijk hebben, laat het dan vooral weten, dan ga ik verder op onderzoek. Zou je dan wel jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? 

Reputatie 7

Zie je ze nog wel bij ITV Online staan? Of waren ze toch verborgen? 

@Bart_Z, zodra opnames voor de HD-"Glas" zenders in de iTV app of op de website getoond worden (en te bekijken zijn) gaat bij mij een champagnefles ontkurkt worden.

Bart,

ik heb het probleem opgelost! In settings was te beeldkwaliteit optie bij de update teruggezet naar SD, toen ik die weer op HD had gezet waren de kanalen 661 en verder weer beschikbaar, inclusief mijn opnames via deze kanalen. Jammer dat niemand van KPN mij daar op gewezen heeft. Hrt matra van de KPN medewerkers was “ we hebben nu alles op HD gezet dus staat Ned 1 nu op 1 ivp 661”, wat dus bewezen niet waar is.

Reputatie 7
Badge +20

Ah fijn, dat alles weer terug is. Bedankt voor de terugkoppeling. HD staat wel op 1, de kanalen vanaf 661 zijn de HD glaskanalen. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reputatie 7
Badge +20

Wel erg jammer dat de HD glas kanalen nog steeds niet vanaf 1 zijn.

En dat het er nog steeds niet meer zijn geworden.

Met onze AB van Logitech staan ze standaard geprogrammeerd vanaf 661, maar niet iedereen heeft zo'n AB.