Beantwoord

Overdag geen CANVAS meer???

Reputatie 7
Badge +14
Contateer ik goed dat KPN de nieuwe zender "Ketnet Op 12" nu doorgeeft op het kanaal van Canvas/Ketnet (interactieve TV én Digitenne)? Graag wil u dringend vragen om dit te staken gedurende de uitzendingen van Canvas. Vandaag start namelijk de Giro Italia op EEN tot 17:30 en vanaf 17:30 het vervolg op Canvas. Ik mag toch hopen dat we in plaats van de finale niet naar kinderprogramma's hoeven te kijken....

icon

Beste antwoord door Cornelis 8 mei 2012, 07:32

Beste Forum leden en bezoekers,

Op jullie verzoek is er navraag gedaan en hebben wij actie ondernomen zoals beloofd.

Het is waarschijnlijk dat vanaf nu voor dit moment het weer op de oude wijze is teruggezet re-Canvas en de Giro bekeken kan worden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Ik baal van die Ketnet kinder tv... moet dat nou? We hebben toch Canvas, Ketnet toch pas op 14 mei?

Kom met de Giro!!!!!!!!!!!!!! #@#$%$%$#@

Reputatie 2
Badge
Hou eens op met zeuren. Je denkt echt dat alles om jouw draait hier. 

Reputatie 7
Badge +14
Wat bedoel je daar mee, "ookmooi"?

KPN besluit om Ketnet door te geven vanaf 14 mei. Waarom doen ze dat dan nu over de uitzendingen van Canvas heen? Laat ze net als Ziggo en UPC dan besluiten Ketnet nu meteen door te geven op 29. Kunnen de volwassenen ten minste 1 van de 3 belangsrijkste wielrenkoersen volgens. Het leven draait niet alleen om kinderen....

Reputatie 4
Badge +1
De enige reden die ik kan bedenken dat KPN dit zo doet, is dat ze nog voorzieningen moeten treffen om een extra zender bij te plaatsen.

Ze zouden ook tijdelijk een "promo-kanaal" kunnen opofferen voor Ketnet.

Reputatie 7
Badge +14
Trouwens@ookmooi, ik heb je laatste 5 berichten gelezen op dit forum en je geeft alleen maar sacherijnige snerende antwoorden. Het woord "zeuren" en "huilen" komt in elk bericht voor. Houd het a.u.b. een beetje leuk hier.

Belachelijk dat KPN als ENIGE provider via Canvas de Giro Italia niet uitzend en er kindernet Ketnet 12 voor in de plaats zet.

Als ik dit geweten had was ik niet kortgeleden overgestapt naar KPN. 

Reputatie 7
Badge +3
Beste Jolanda2012,

We pakken uw bericht en de berichten van overige Forum gebruikers over Canvas op en zullen hierover navraag doen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bedankt alvast !

Reputatie 7
Badge +14
Ook bedankt van deze kant.

Jammer dat ik voor het eerst in mijn leven de Giro niet kan volgen via de Belgiche tv. Tot nog toe is die uitbreiding van het 3e net alleen maar inleveren geweest voor de sportliefhebber.

Ook nog even de vaststelling dat dit gedaan wordt zonder aankondiging. Opeens is Canvas er gewoon niet meer. Jammer. U bent een klant maar dat is alleen om te betalen en niet voor service.

Reputatie 7
Badge +14
edit...

Inderdaad heel vervelend om gisteren te constateren dat de Sporza niet meer uitgezonden werd. Jarenlang trouwe kijkers van dit programma worden  op deze wijze volledig in de kou gezet zonder enige kennisgeving.

De Belgische tv-zender Kanvas is inmiddels "verhuisd"....en vervangen voor 12OP....

Aangezien er op Kanvas veel sport wordt uitgezonden die op de Nederlandse zenders niet is te zien.....is de vraag of Kanvas elders in het pakket terug te vinden zal zijn?

Grt. Piet

Ja erg jammer, hopelijk komt hier erg snel een oplossing voor!!

Reputatie 7
Badge +3

Op jullie verzoek is er navraag gedaan en hebben wij actie ondernomen zoals beloofd.

Het is waarschijnlijk dat vanaf nu voor dit moment het weer op de oude wijze is teruggezet re-Canvas en de Giro bekeken kan worden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +14
Hey, hardstikke tof!

Bedankt.

Ohhh dat is GEWELDIG,  hiervoor mijn hartelijke dank !

Reputatie 7
Badge +14

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Het is nu zondag 13 mei, 12:50. Over 10 minuten start het programma Sporza op zondag op Canvas. Op dit moment zie ik nog steeds het kinderprogramma van Ketnet. Ik ga er van uit dat ik vanmiddag een mooie etappe van de Giro via de Belgische tv kan volgen.

Reputatie 2
Badge
Ook hier hetzelfde. Al maakt het mij niet veel uit.

Ter info: In de EPG staat het wel goed.

Reputatie 7
Badge +14
Dat wordt behelpen met de 2e rangs uitzendingen van Eurosport. Vanaf maandag is de Ketnet/Canvas verwarring gelukkig voorbij. Jammer voor de kinderen, Ketnet heeft voor hen goede leerzame programma's, maar wielerliefhebbers zoals er zeer veel zijn in Nederland balen hier ontzettend van. Zeker omat de NOS het vertikt om de Giro uit te zenden.

Sprekend is ook de reactie van Renaat Schotte, commentator van de VRT gisteren tijdens de Sporza uitzending (die Godzijdank op EEN was) dat hij zijn excuses aanbood aan de Nederlandse kijkers.

Wat is dit voor een onzin.

KPN, geef me canvas en Sporza terug!!

Anders heb ik als wielerfan niks meer bij jullie te zoeken.

Arthur

U zegt dat het is teruggedraait, maar toch zijn er tekenfilms in plaats van de Giro.

Overigens geld dit niet alleen voor de giro. Vrijwel ieder weekend zijn er wielerkoersen op Canvas die niet elders te zien zijn...

Reputatie 7
Badge +14
Laatste weekend, Arthur en dan is het Ketnet/Canvas drama voorgoed voorbij, dan heeft ieder zijn eigen zender.

Ik begrijp ook niet waar de verwarring in zit. Sinds vorig weekend regent het klachten bij de Nederlandse tv leveranciers EN de VRT. En er is niets veranderd. Dit is het 2e weekend en weer een drama voor de wielrenliefhebbers.

Slechte zaak dit!
Reputatie 7
Badge +14
Sjongejonge.... 2 weekenden lang ploeteren om de Giro d'Italia via Eurosport te moeten volgens. Wat een blamage van de Belgische omroep om Ketnet 2 weken eerder een eigen kanaal te geven dan Canvas, waardoor de hele programering in de war is gelopen en wielren minnend Nederland de uitzendingen van Sporza via Canvas moesten missen.

Ik weet niet waar de fout lag, maar ik vind het een hele grote schande!!!
Zelfs Renaat Schotte van de Belgische omroep heeft tijdens de uitzending zaterdag, toen de etappe Godzijdank op EEN was, zijn excuses aan de Nederlandse kijker aangeboden en erbij gezegt dat het "aan uw kabelmaatschappij ligt". Daaronder dus ook KPN.

Schande schande schande.

Reageer