Beantwoord

Overdag geen CANVAS meer???

Toon eerste bericht

31 reacties

Inderdaad, een schande voor de KPN om eerst een zoethoudertje te geven dat alles wordt teruggedraaid en de GIRO weer te volgen is op Canvas.  

Ik ben nu zeer benieuwd indien er aankomend weekend WEL de wielerronde uitgezonden wordt op Canvas of komt er wederom een zoethoudertje en zegt KPN achteraf "wij hebben het geprobeerd" ?

Ik ben net goed 2 weken een nieuw KPN-lid en nu al zeer ontevreden over de gang van zaken vanaf de eerste dag, dit was al niet de eerste x dat KPN mij aan een lijntje hield met loze uitspraken en me liet wachten.  

Reputatie 7
Badge +14
Ik weet niet of dit KPN is aan te merken, want volgens mij hadden ook abonnees van Ziggo geen Sporza zondag. Er is in elk geval een grove fout gemaakt van degene die zonodig bedacht heeft om de nieuwe zender "Ketnet op 12" tot 20:00 over de programmering van Canvas heen te zetten. Hierbij is vergeten dat in geval van sportuitzendingen ook overdag op Canvas wordt uitgezonden. Ok, dat hebben we vorig weekend gemeld, er komen uit heel Nederland massaal klachten naar de kabelmaatschappijen, naar de VRT én naar Sporza, men beloofd dat het niet weer zal voorkomen en wat denk je: de hele week en ook afgelopen weekend wéér allemaal kinderprogramma's in plaats van Sporza.

Maar gelukkig is het vanaf vandaag allemaal gedaan. Alhoewel... toen ik vanochtend keek naar Canvas zag ik nog steeds een K linksboven in beeld. Voorspelt niet veel goeds.

Reputatie 7
Badge +3
Beste Jolanda2012,

Er wordt op dit moment aan gewerkt om alles naar wens aan te passen, het betreft helaas niet een simpele click om het te activeren.

Ik blijf het het op de voet volgen en als wielerfan hoop ik net zoals u en vele anderen dat het snel voor elkaar is en we de Giro live kunnen volgen op de uitzendtijden en kanaal als aangegeven.

Zodra ik meer informatie ontvang zal ik dit op het Forum berichten.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reputatie 7
Badge +3
Update:

14/05:    Kanaalwijziging:  wijziging Belgische kanalen. Start 16:00 PM - 16:30 PM 

• Oud: [list]
  • Belgie Eén           - kanaal 22
  • Canvas/Ketnet     - kanaal 23

[/list]  

• Nieuw: [list]
  • Belgie Eén            - kanaal 27
  • Canvas                - kanaal 28
  • Ketnet                 - kanaal 29

[/list]
Beste Cornelis,

Bedankt voor de informatie.

Ik ben erg blij met deze oplossing :D

Ik zie  (niet dat ik het erg vindt) als ik doorblader via mijn afstandbediening een overspringen van kanaal 28 nú Canvas naar kanaal 30 Eurosport.  Ter info, nu bestaat kanaal 29 niet meer.

met vriendelijke groet,

Jolanda

Reputatie 7
Badge +14
Waarschijnlijk moet je je profiel even aanpassen (ik had ook geen 29)

Nog een paar schoonheidsfoutjes:

Kanaal 28 heet KE/CA, dat moet nu CANVAS zijn en kanaal 29 heeft geen opname mogelijkheid.

Discovery HD heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Verder staat bij de service pagina dat 13th Street niet te kijken is, melding is al weken oud en al lang opgelost.

Is het niet een ideaal punt meldingen van KPN I-TV hier op te doen, zoals de te verwachten zenderwijziging in juli en de prijsverhoging bijvoorbeeld?

Reageer