Beantwoord

overgaan naar kpn alles in 1

• 13 april 2014
  • 2 reacties
  • 2010 keer bekeken

enige tijd geleden kwam hier iemand van Reggefiber met de mededeling dat in Juliandorp glasvezel wordt aangelegd. ze waren ook begonnen, maar ik heb nu gehoord dat dit op last vd gemeente Den Helder moest worden gestaakt ivm ondeugdelijke aanleg (iemand die dit kan bevestigen??)

maar goed wij hebben ons verdiept in de diverse aanbieders, en Kpn krijgt toch wel onze voorkeur, ook ivm de totaalpakketkortingen. Ziggo kost ons per maand €83,00, daar bovenop de gsm abonnementen van elk €25,00

dus wij willen wel over naar Glasvezel. echter, als nu blijkt dat dit voorlopig op hold is gezet, kan ik natuurlijk kiezen voor kpn alles in 1 standaard via koperdraad. mijn vraag is nu als we dit doen, moet ik dan nog extra kosten maken om over te stappen naar glsavezel, en moet ik eerst mijn abonnementsperiode van een jaar uitzitten??

mvg

Patrick

icon

Beste antwoord door Henk2304 14 april 2014, 10:44

Iemand anders heeft dit recent ook al eens gevraagd. Het antwoord van KPN was toen dat je bij overgang van koper naar glasvezel direct kunt overstappen en dat je niet eerst je "oude" koper-abo zou hoeven "uit te dienen".

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Iemand anders heeft dit recent ook al eens gevraagd. Het antwoord van KPN was toen dat je bij overgang van koper naar glasvezel direct kunt overstappen en dat je niet eerst je "oude" koper-abo zou hoeven "uit te dienen".

gm Henk,

ok, bedankt voor de info. dat maakt eea weer makkelijker.

mvg

Patrick

Reageer